HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:10

hey allemaal
ik hoorde pas dat MIEKE te koop sta Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ik ben er helemaal kapot van. Heel de stoeterij staat te koop omdat de eigenaar ziek is ofzo iets. Ik vidn dat nergens op slaan. heb ik eindelijk een leuk paardje i nde buurt. Wordt ze weer verkocht. Ze is nog niet verkocht maar dat zal snel gebeuren denk Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen



miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:19

nee ze moet 3500euro kosten maar ik zou da heel graag willen maar zoveel geld heb ik niet. Maar ik zou niks liever willen haar kopen . Ik vind het veel gedl voor een pony zonder papieren geen wedstrijdervaring en al bijna 10jaar. WAAROM

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 16:23

IK hoop juist van niet want ze mag niet weg. Wat ken ik doen dat ze toch weet dat ik heel veel om der geeft. En dat ze dat altijd in de hartje en koppie houd Ach gut dat ik heel veel om der geef

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 23:32

hey allemaal
ik kan echt me ma niet overal ze wil het echt niet. Maar kijk zijn vriendin werkt bi jde Aldi en hi jwerkt niet meer kijk dan kan je toch geen 13 paarden onderhouden. Begin dan geen stoeterij met paarden. Maarja ik hoop dat ze me nooti vergeet

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 23:54

zo doe ff normaal ofzo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej en 32 bezoekers