gisteren op ginger gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-01 17:56

Ik kwam gisteren dus op de manege om op britt te rijden. Maar Ditte vroeg of ik ook een keer op ginger wilde anders zou die die dag stil staan.

Nou dat wilde ik best maar het was al weer een paar jaar geleden.

Ik moest natuurlijk eerst opstappen. jeetje wat een hoogte. Ze is maar 1.62 maar ben het dus gewoon niet gewend. Daarna wilde ik even stilstaan op de hoefslag om aan Ditte te vragen of de beugels eigenlijk wel gelijk zaten. Nou dat vedomde ze dus. hihi Ik had gewoon hele lange teugels en ze draaide steeds om net alsof er iets engs was daar.

Toen het rijden. Het was echt heel erg wennen. ze wil heel graag hangen en heb geprobeerd om tot ontspanning te komen. dat is niet echt gelukt. Verder vond ik dat ze wat meer mocht draven. Maar ze wilde alleen harder en liet zicht niet echt sluiten ofzo. De galop was heel vreemd. ik ben natuurlijk een vele snellere beweging gewend. We hebben ook wat wijken gedaan. maar dat kunsje kende ze en dus ging het veel te snel en te slordig. Ze nam d'r achterhand niet echt mee.

maar op zich was het wel weer eens leuk om op zo'n ander paard te rijden.
En toen stond stef daar. Heel gezellig! Even naar Barley gekeken. hihi ze vond het een hele uitdaging haha. dat is het zeker.

En stef je hebt een hele leuke man en een super gaaf hondje!

marloes_oud
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-01-01
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 14:34

nie er af gedondert???????

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-01 15:26

*LOL* dat zou jij wel willen he?

maar nee ben keurig blijven zitten!