Op zoek naar je vorige paard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:44

Toevallig heb ik een paar weken geleden het verleden van mijn paard uitgezocht en achterhaald. Heb alleen maar leuke reakties van de mensen gehad die ik gesproken heb (en een aantal foto's OK dan! )
Opvallend in mijn geval was ook wel dat de vorige eigenaren enthousiaster waren dan de fokker zelf om van mij te horen.

Maar andersom kan ook, ik heb voor een andere Bokker de gegevens van de fokker van haar paard kunnen achterhalen. De fokker klonk eerst heel nors, totdat ze begreep waarvoor ik belde. Ik had ineens een heel ander mens aan de telefoon, dacht zelfs even dat ze van blijdschap zou gaan huilen Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:46

Randy01 schreef:
Misschien moet ik binnenkort maar eens de stoute schoenen aantrekken en de huidige eigenaar gewoon eens bellen; dan hoor ik zelf wel of hij wel of geen contact wil.

Waar wacht je op!! Bloos! Gewoon bellen, je hoort vanzelf wel of het in orde is of niet. Nu zit je jezelf alleen maar op te vreten Clown
Gewoon vriendelijk blijven aan de telefoon en heeeeel enthousiast doen!! Werkt gegarandeerd *LOL* Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:42

deedee19 schreef:
Dat heb ik nou ook en hij is net de enige die nog veulenfotootjes heeft van mijn ruin.

Jammer is dat he, tegen mij zei hij dat hij zich mijn paard niet kon herinneren en dat hij hem wsl. had verkocht als veulen. Blijkt later dat hij wel degene is geweest die hem (op 3 jarige leeftijd) heeft aangeboden bij de hengstenkeuring Scheve mond

Ben nu toch wel benieuwd of Randy01 de stoute schoenen al heeft aangetrokken Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers