Nog een tip voor de setjes maniakken ;)

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naz

Nog een tip voor de setjes maniakken ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:48

Ik was afgelopen weekend in het zuiden van het land en kon het dus ook niet laten om een bezoekje te brengen aan de ruitersportzaak Emmers in Hamont-Achel (België). Blijf het een mooie zaak vinden, veel écht mooi spul. En ik trof het, uitverkoop Haha! Ik heb iig die setjes Lamicell peesbeschermers-strijklappen zien liggen, schabrakken niet.
Maar ze hadden wél een andere mooie combiaanbieding: schaabrak, bandages en een oornetje in dezelfde kleuren voor € 45,00. De oornetjes waren alleen nog niet binnen en bovendien hoeft dat van mij persoonlijk nou ook weer niet Knipoog

Heb wel een andere mooie schabrak gescoord voor weinig voor mijn verzameling, heb ik eindelijk weer wat bij mijn donkerblauwe bandages Haha!

Shop-ze Knipoog

Edit: suffe typo

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 23:10

Nope, geen speciaal merk, maar wel gewoon fatsoenlijke kwaliteit schabrakken. Iig zijn de kleuren hetzelfde, dat is bij de huisige setjes nog wel eens een probleem Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie