Yes mijn marquis hoefschoenen zijn er!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:20

Ik ben ook helemaal fan van hoefschoenen. Mijn fjord loopt op easyboots. In het begin vond ik het lastig om ze aan (en ook uit Haha!) te doen maar daar krijg je handigheid in.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:25

Ik heb ze bij Divoza besteld. Rond de 50 euro zitten ze PER STUK

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:33

Sorane schreef:
Ik ben niet zo'n voorstander van hoefschoenen. Ik hoor tot nu toe alleen maar slechte verhalen.

Ik heb zelf regelmatig paarden gereden met hoefschoenen, maar zij verstappen zich steeds, hoeven beschadigen, ze glijden uit enz enz.
We hebben toen al verschillende merken geprobeerd. Mijn hoefsmid heeft toen gewoon weer ijzers eronder geslagen en dat bevalt veel beter. Je merkt het ook aan de paarden.
Met hoefschoenen aan verzette ze uit zichzelf zowat geen stap en de oren hingen dik achter in de nek, en zonder zijn ze weer lekker vrolijk enzo.

Maar mischien dat er hier mensen zijn met betere ervaringen.


Ik heb hier duidelijk een HEEL andere mening over. Ik draaf hele stukken met die schoenen en ben er nog nooit een verloren. Mijn paard kijkt ook absoluut niet chagrijnig als hij ze aan heeft en ik kan eindelijk weer zonder struikelen over kiezelstenen heen. Nee ik vind ze echt geweldig en hoor van meer mensen positieve verhalen over hoefschoenen. Moet wel zeggen dat mijn paard nooit op hoefschoenen heeft gestaan dus ik kan alleen maar een vergelijk tussen "bloot" en met hoefschoenen maken.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 12:51

Symbeami schreef:
[quote Moet wel zeggen dat mijn paard nooit op hoefschoenen heeft gestaan dus ik kan alleen maar een vergelijk tussen "bloot" en met hoefschoenen maken.



moet zeker hoefijzers staan?
[/quote]

eh ja dat bedoel ik dus Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Dries1990, Earth, Ilse_C, jitskenienke, JoyenUnory, m0niekkkie, MarjanB, Sanne_zepp, Sting, TurboDi, xYaartje en 102 bezoekers