Schrik en *auw*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 10:04

Marillion doet dat graag in de trailer! Een keer had ik de stang al losgemaakt, maar HEM nog niet, ging ie hangen, trok (gelukkig...) de hele musketonhaak aan gort en kwam achteruit de trailer uitgedenderd. Dat vergeet je dus eens, maar nooit weer...eerst je paard los dus!
De tweede keer trok ie zich los, terwijl ik hem net vast wilde zetten en de stang nog niet goed vast zat. Hij douwde zo die persoon die achter hem stond aan de kant en ging met een noodvaart de trailer uit...reden: Makepeace stond nog niet in de trailer! Gevolg: hij had niks, ik een gebroken duim....4 dagen voor de Almelose Ruiterdagen..balen!!
De laatste keer flikte hij hetzelfde en WEER omdat Make nog niet in de trailer stond. Gevolg: twee handen vol brandblaren.En hij viel deze keer dus languit op het asfalt en wilde bovenop de dijk (daar moest je dus in en uitladen..bibber..) aan de kletter gaan. Gelukkig kreeg ik hem nog op tijd te pakken. Hij had een schaafwond op zijn heup en verder niets, zo leek het. Twee maanden later werd hij kreupel en bleek er toch iets misgegaan te zijn bij die val. Had zijn heup geblesseerd en daardoor een spier verkeerd belast! Hij heeft 12 weken stilgestaan, maar is gelukkig weer helemaal goed. En..sindsdiend doet hij nooit meer moeilijk in de trailer...afkloppen!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Hanneke137, jitskenienke, Talishe, Zunzuncito en 39 bezoekers