Voor het eerst naar mijn verzorgponytje geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Voor het eerst naar mijn verzorgponytje geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 01:33

Hey hey...

Ik had van de week al een topic geopend dat ik mijn oude verzorgpony weer terug had. Vandaag was ik samen met mijn zus er naartoe gegaan, mijn zus kende de eigenaar ook, en wilde heeeeel graag weer eens rijden, dus vandaar heb ik haar ook maar meegezeuld.

Het gaat op een palomino ponytje genaamd Skip, die dus alleen ik nog rijd (er is ook nog een nichtje van de eigenaar, raar mens schijnt dat te zijn, maar die mag er van de eigenaar niks meer mee doen) maar er is ook nog een andere pony, Fire, en daar rijd dat nichtje dus op, alleen zeg maar niet helemaal zoals het moet Verward

toen ik samen met mijn zus aankwam zei de eigenaar dat ik Fire ook wel mee mocht nemen mochten we dat willen, ik heb even staan twijfelen, maar uiteindelijk toch gewoon gedaan. Ze zou druk zijn, maar bij het poetsen al stond ze er nogal duf bij.

Merel, mijn zus, ging dus op Skip en ik zou op Fire gaan. Het was wel erg grappig, mijn OUDERE zus.. is dus een ECHT pennymeisje, meteen worteltjes voor de paardjes gekocht, allemaal super lief doen en heel zachtjes, want o jee ik zou ze toch pijn doen WHAHAHA, maar goed, merel dus op skip, best lachwekkend aangezien merel al in geen 5,5 jaar meer had gereden.

We zijn een stukje het bos in gegaan, en Fire was eigenlijk heel erg rustig, nou ja, wel druk, maar niet echt anders dan ik gewend was. Omdat ze al weer best lang stil stonden zijn we naar een bospad gereden, daar heb ik eerst Fire een stukje in galop gehad, om wat energie te ontladen, daarna Skip, en toen wilde merel ook wel even een galopje proberen en ook dat ging eignelijk super, ze kreeg het weer een beetje te pakken hoe het allemaal moest.

Daarna hebben we nog even door die bossen daar gereden, maar daarna hebben we Fire terug gebracht en zijn we met skip (1 op de fiets, de ander erop) langs mijn huis gereden. Merel is daar toen gebleven en ik ben alleen terug gereden. Het was echt een HEERLIJKE rit... een erg geslaagde dag, bij mijn huis heeft mijn moeder wat foto's gemaakt, maar die heeft ze nog niet naar mijn computer gekopieerd, die komen morgen dus....

al met al een geslaagde eerste keer Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 12:39

tanja, we moesten naar een nieuwjaarsreceptie bij de familie.. vandaar dus dat ik niet meer naar de manege ben gegaan...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 18:06

uhm jah, merel had behoorlijk wat spierpijn.. en zij maar beweren dat die spierpijn kwam van het skieen de dag ervoor Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:48

mensen....

SMILE Haha! Haha! Haha!

de wereld is leuk Tong uitsteken
Vind het aardig van je krisje dat je het voor me op wil nemen, maar ik neem fab niks kwalijk hoor Lachen, ik was in eerste instantie toch niet echt van plan iets met fire te gaan doen en zolang dat nog wel kan, nou prima dan. en als ze weg is? nou des te beter voor Fi. Dan ga ik toch gewoon lekker van skipje genieten Knipoog

greetz allemaal

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:53

whahaha... nou vooruit.. als ik vanaaf ergens tijd heb zal ik ze ff plaatsen Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 20:42

nou vooruit Tong uitsteken ik ga geen apart topic plaatsen, dus doe ze maar ff hier Knipoog

Daar kwamen we dan aankakken Tong uitsteken 1,5 uur later dan gepland Tong uitsteken Nah goed, skipje was een beetje bezweet Bloos Bloos! , maar goed, haar conditie is ook niet meer wat het geweest was. But believe me, als ik niet dacht dat ze het niet aankon, dan had ik het niet gedaan.
Afbeelding

Mijn zussie op skip...
Afbeelding

Ik bij Skip....
Afbeelding

Afbeelding

Wat kunnen pony's toch leuk kijken he Knipoog.... als ze graag naar huis wil Tong uitsteken
Afbeelding

Mijn buurjongetje vond skipje toch wel heeeeel erg indrukwekkend. "Paaatje nat!, paaatje nat van het wandehuh" WHAHAHA geweldig Knipoog
Afbeelding

Toen ik me maar weer op skippie gehesen..
Afbeelding

En toen weer opweg terug naar stal. (ziet haar staartje Huilen Huilen stomme nichtjes Huilen, als het nou een keer wat warmer is, ga ik die denk ik maar eens wassen...
Afbeelding

Nou groetjes Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 21:11

dan heb ik ook de hele rit scheef gezeten Tong uitsteken... ik denk dat ik in totaal 2 uur weg ben geweest.. maar wel HEEEEEEEL rustig aan, met heeeeeeel veel stap...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, DDDara, Donnatella, Gigixponys, Kirrietje, laura22, Noukie123, rover_, Unicorn79 en 115 bezoekers