Pavo Muesli Moments

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Pavo Muesli Moments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 12:35

Wie heeft dit al aan z'n paard gegeven??
Ik heb vorige week'n zak voor Dar gekocht en, hoewel ze nooit zo van die kruiden toestand houd, vind ze dit echt lekker, en jullie paardjes??
(ik lijk wel zo'n reclame jufrouw *LOL* )

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:01

De mijne vindt het super Haha!
Maar ja, die lust ook speculaas, pepernoten, taaitaai, RedBull, cola, appelsap, Haribo perziken/kersjes/colaflesjes, perenijsjes, Tictacs........

Haha! Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:17

Heeft ze in ieder geval wel een "minty fresh breath"

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:44

hé, is dat iets nieuws bij pavo? Ikzelf voer altijd pavo maar dit ken ik niet.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 14:49

Ja het is iets nieuws, ik zag er reclame van in het Bit, het ruikt echt lekker, heel kruidig.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:59

Ik denk dat ik morgen ff een zakje mee neem om te proberen. Maar dat monster van mij word al zo verschrikkelijk gruwelijk verwent dus wat dat betreft is het niet verstandig Bloos .

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:10

Ik vind dit echt onzin. Moeten we dit nu aan ons paard gaan geven "zodat 'ie weet hoeveel we van hem houden" ofzo? Paard gaat je niet liever vinden als je 'm wat lekkers geeft hoor, die gaat alleen die zak lekkers liever vinden!

Handje brokjes vind 'ie net zo lekker, of een halve appel, een stuk wortel, of gewoon een lekkere aai en een trotse stem die "je bent brááááf" zegt. Dan hoef je ook geen dure zak spul te kopen omdat Anky van Grunsven toevallig op de zak staat.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:14

Die van mij krijgt gewone brokken. Volgens mij van PAVO, maar dat weet ik niet zeker... Verder kuil. Ze krijgt ook wel eens als tussendoortje een snee brood, een appel, wortel, paardensnoepjes enz.

Misschien dat ik dat nieuwe kruidenvoer van pavo best een keer probeer... Kan wel eens een zak kopen. Denk als tussendoortje ofzo is een handje...

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:15

sorry hoor ik dacht gewoon dat het een nieuw soort muesli (sport of fok of recreatie) was dat je gewoon als zijn normaal rantsoen kan geven dan. Bij mij krijgen mijn paarden een wortel of een stukje appel als ze heel hard hun best hebben gedaan. Suiker geef ik nooit.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:24

Volgens mij kan je het ook gewoon als normaal rantsoen geven. Ik doe het alleen als tussendoortje omdat ik dat 'handiger' vind. En het voor mijn merrie gewoon een extraatje is.

Of was dit niet naar mij bedoeld?

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:27

Ik heb laatst een zak gekocht omdat het in de aanbieding was (en niet omdat er "toevallig" Anky van Grunsven op de verpakking staat!).
Het ziet er heel gevarieerd uit en ruikt ook heel erg lekker. Mijn paard vindt het heerlijk (en die heeft de verpakking nooit onder ogen gehad! Knipoog )
Mij bevalt het dus prima.

prompter

Berichten: 11094
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:28

Mooie actie van Pavo, hier gaan ze weer bakken geld mee verdienen *LOL*. Gewoon een grote zak muesli kopen en af en toe een handje geven is veel voordeliger hoor, en een stuk wortel of appel ook.

Maar zo te zien hebben ze er toch klanten voor, heel slim bedacht Lachen !

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:06

Het is dus bedoelt als beloning tussendoor. Handje Pavo Moments, en dan weten onze paardjes weer hoeveeeeeel we van ze houden.

Inderdaad, gaat Pavo weer grof aan verdienen. Arme Rowan, ik zal wel niet van 'm houden dat 'ie dat soort dingen niet krijgt!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:11

Ooo... is het toch bedoelt als beloning... blont he.....

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:59

Ik vind die zakken erg onvoordelig. Die van mij krijgen na het rijden eigenlijk nooit wat, maar als het een keer echt lekker ging een wortel of een handje stimix.
Ga toch echt niet zo'n kleine dure zak muesli kopen als beloning. En als voer is het me veel te duur Knipoog Stimix bevalt me prima *LOL*

En trouwens...Anky staat op de zak, die hoef ik niet in mijn stal Knipoog Straks gaan mijn paarden nog gekke dingen denken Tong uitsteken

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:15

Ik heb vorige week toevallig ook een zak gekocht, was 6 euro. Vond het wel te doen hoor. Ik geef het gewoon heel af en toe als tussendoortje, verder krijgt ie altijd na het rijden wat lekkers: wortels, brood, appels. We kopen nl. afgedankte wortels (te klein, te groot) van een teler.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:24

Hoeveel krijg je dan voor die 6 euro?
Ik betaal nu 6,75 voor 20 kg kruidenmusli van het eigen merk van onze fouragehandel.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:45

bij ons krijg je die muesli moments alleen van 8 kg?
is zoiets 6 euro.
ik heb hem ook pas gehaald,en ik voer hem s'middags (ik voer mijn paard drie keer per dag Lachen ) nu ze op rust staat krijgt ze het dus gewoon s'middags als gewoon lekker tussendoortje.
en straks als ik haar weer mag gaan rijden dan geef ik hem na het rijden. (kreeg ze voorheen slobbermash na het rijden,maar nu die muesli)

mijn paardje vind hem trouwens ook erg lekker Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:50

Pfff,
ik koop heel af en toe voor de lolles wel eens een zak muesli, vooral Ozep weet dat erg te waarderen en dat is een heerschap die je graag te vriend wil houden Haha!
Maar als ik zoveel geld per kilo kwijt wil, koop ik liever de kwaliteit van Dodsen & Horell ipv Pavo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 20:50

Amanda vindt ze wel lekker, ik heb twee "kleine" zakjes (mochten we zelf vullen) ik schat samen 3-4 kg gekregen toen we daar op excursie waren. Maar ik vind het onzin om dat voor beloning te geven, vind het niet handig om uit de hand te geven, en in de voerbak worden de andere paarden jaloers.

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:46

Mwah. Harry krijgt al Fiber P van Dodson & Horrel. Is ook kruidig Haha!

Hoe verzin je het trouwens: "Musli Moments" ???

Ene paardeneigenaar tegen andere paardeneigenaar:
"Wat is jouw paard aan het doen?"

Andere paardeneigenaar:
"Oh, die beleeft nu een musli moment" (stel je een paard voor in extase)

Ene weer:
"Wauw, dat moet ik ook hebben!"

Flauw. sorry (lol)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:58

Tja, ik heb vorige week ook een zakje meegenomen toen ik van de Voerboer afkwam... Het zag er wel lekker uit, en aangezien ik geen (of in ieder geval weinig) klontjes meer geef, vond ik dit wel grappig.

Eerlijk gezegd had ik ook al die actie van ze gezien op Internet, en omdat ik meestal wel goed ben in het verzinnen van slagzinnen en slogans, heb ik de gok maar gewaagd en mijn slagzinnen doorgemaild naar Pavo.

Het is idd een beetje overdreven (zie de reactie hierboven), maar goed, ik heb het ook om de les van Anky gedaan. Lijkt me wel leuk om die te winnen Haha! .

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:11

Ik zag het staan in de hoefslag en ik denk toch dat ik een zakkie koop. Bij ons krijgen ze zelden iets tussen door omdat ze daar stront vervelend van worden. Maar ik wil dit omdat ik na een heftige training en/of wedstrijd nog wel eens slobber geef en hier zitten ook mineralen in enzo.
Dus ik zou het geven ter aanvulling. En dus niet als snoepje en ook niet elke dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:21

Jorie schreef:
Ik zag het staan in de hoefslag en ik denk toch dat ik een zakkie koop. Bij ons krijgen ze zelden iets tussen door omdat ze daar stront vervelend van worden. Maar ik wil dit omdat ik na een heftige training en/of wedstrijd nog wel eens slobber geef en hier zitten ook mineralen in enzo.
Dus ik zou het geven ter aanvulling. En dus niet als snoepje en ook niet elke dag.


Maar waarom koop je dan niet een gewone zak goede kruidenmusli?
Is in verhouding veel goedkoper, voor 75 eurocent extra heb ik 20 kg ipv 8kg.
Ok het heet gewoon kruidenmusli en zit in een doorzichtige zak zonder plaatjes met alleen de ingrediënten erop, dus het ziet er wat minder flitsend uit Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:47

Ilindra schreef:
Ok het heet gewoon kruidenmusli en zit in een doorzichtige zak zonder plaatjes met alleen de ingrediënten erop, dus het ziet er wat minder flitsend uit Haha!


Ja maar, ja maar, ja maar jùhùùf, dat beleeft mijn paard geen Muesli Moments Experience (tm) maar krijgt 'ie gewoon een bakkie muesli!