oooh, ik voel me zo *%^$#*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 01:48

ik ging dinsdagavond naar de stal toe om mn paardje ff te longeren, extra niet rijden want voelde me niet zo lekker, de dag ervoor wel gereden en alles ging toen goed.
dus longeren en wat gaat ze doen?
jep, niet rad lopen, niet overduidelijk, maar als je er een beetje verstand van hebt zag je wel dat ze niet helemaal goed liep.
en ze was ook niet helemaal zich zelf, niet eens zich extra uitleven ofzo, gewoon braaf haar rondje lopen, ieeeh.

eerst wist ik het niet zeker, want je zag het dus niet overduidelijk en het viel ook eigenlijk bijna niet op voor mijn gevoel, maar ik had wel zo iets in mn achterhoofd, dacht gewoon, kijken wat ze morgen doet, of het beter gaat, hetzelfde of erger.
maar toen vroeg iemand aan mij, die ook in de bak reed, wat er met het paardje aan de hand was, ikke zo van ik voelde me niet goed daarom ben ik maar gaan longeren, zei zo van dat ze dacht te had gezien dat ze kreupel liep.
ikke zo van dat ik dat gevoel ook al had, zij vertelde mij dat ze een onderzoek had gedaan naar kreupelende paarden, dus heb haar natuurlijk helemaal uitgehoord.
zij denkt dat het een hoefzweer kan zijn, dat dat opzich niet ernstig hoefde te zijn, maar gewoon ff opletten, als dat het geval was (de dag ervoor was er echt niks te zien dus het was plotseling ontstaan, had er ook mee te maken ofzo Verward ) het meestal nog erger werd enzo.

woensdag was ik zo ziek dat ik niet bij Chriss ben geweest, en ja, daar voel ik me schuldig over, maar wat kon ik anders, ook iemand anders kon niet zo snel ff voor me invallen, dus is ze gister de stal niet uitgeweest, ik dacht dat ik vandaag er wel weer naar toe zou kunnen gaan, maar misgedacht, lig nog steeds met griep op de bank (nouja, nu ff bokken dan, ben blij dat dat tenminste nog ff kan, moet toch even afwisseling hebben he), dus ook vandaag kon ik er niet naar toe.

vandaag heb ik een vriendin gevraagd Chriss ff los te gooien of longeren en gezegd dat ze dinsdag ff kreupel liep.
later toen ik haar sms-de hoe het was gegaan, kreeg ik een telefoontje (denk dat ze het niet over sms wou vertellen) dat ze haar had gelongeerd en dat ze heel erg kreupel liep, dat zelfs een leek het kon zien.
ze zei ook dat het waarschijnlijk in de linkerhoef zat, haar beide voorhoeven waren warm, maar ze kon niet met zekerheid zeggen of de linker nou warmer was dan de rechter, ik zei toen dat ik dat dinsdag ook al had.
zij zei dat het ook een hoefzweer kon zijn, maar ook teugelkreupel of iets met haar schouder ofzo.
ik vroeg of ik de dierenarts moest bellen of nog ff moest afwachten, zij zei dat ze morgen nog wel ff ging kijken en voelen of de (linker)hoeven nog warm was/waren en dat ze me dan wel terug zou bellen, maar dat ik beter de hoefsmid kon bellen, omdat Chriss hoefijzers onder had en die er dan af zouden moeten en de hoefsmid het ook wel kon zien (ze moet toch bekapt worden, maar dat heeft hier niks mee te maken).
dit zei zij nadat ze me vroeg of ik morgen nog kwam en ik zei, van denk het niet.

voel me gewoon kl*te, niet alleen omdat ik hondsberoerd ben (heb de griep, dus koorts, hoofdpijn, elk spiertje in mn lichaam doet zeer, zere keel etc etc, alles doet pijn zeg maar) en deze week toetsweek had waarvan ik alleen donderdag en vrijdag een toets hoefde te maken en dat ik die ook nog eens moet missen, maar vooral dat Chriss kreupel is en ik er voor haar niet kan zijn.
zij is mn alles en is zowat in van alles van me onafhankelijk en daar heb ik geen problemen mee behalve in dit soort gevallen dus, zij is kreupel en zit ziek (nouja, zo noem ik dat dan maar, is ook een soort ziek zijn, net zoals gips om je eigen pootje) te wezen in haar stal, en ik heb de griep en zit ziek te wezen in mn huis, nouja, in bed of op de bank.

voel me gewoon zo *&#$^%* en dat zal Chriss zich ook wel voelen, maar voel me ook schuldig, nu heeft ze me nodig (anders ook wel, maar nu extra) en nu ben ik er niet.
aaaaaaaaaaargh, ieeeeeeeeeh, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*



Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 20:59

mag ik me ff afvragen waarom er niemand reageert?
vind het een beetje vreemd, ze zeggen meestal dat als je wat dwars zit, schrijf het dan van je af op bokt en doe ik dat, en hoop ik op enige respons, reageert er gewoon niemand.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 23:22

en die heb ik dus, hihi.
voel mezelf nog steeds *#$^* maar wat betreft de hoefsmid, heb vanavond ff gebeld, wel laat maar ok (tegen tienen, oeeps) eerst had de vriendin die gister ook al naar chriss had gekeken vandaag gebeld en gezegd dat het er echt niet goed uitzag, dus ff gebeld en verhaal gedaan en nu komtie morgen om half 5, netjes geregeld of niet?
en als het niet aan haar hoeven ligt, ze moet toch bekapt worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, ALiuvv, Anoukjuuuhh, dazai, Duhelo, Fleuribelle, Jooytjee, Poezebeest, Talindos, vierhoef, xRoossie95 en 106 bezoekers