Laika kan hard :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Laika kan hard :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 21:56

Dacht vanmiddag eens even lekker ontspannen te rijden en ons goed op de dressuur te concentreren, dus niet.
Ze was zo druk als ik weet niet wat. Dus eerst maar in stap 'rustig' door de bak heen. Ze was opzich wel lekker los dus dach ik, het gaat vandaag wel goed.
Maar eenmaal in draf wilde het kreng niks meer Haha!
Dus ben ik heel gemeen allemaal moeilijke figuren gaan rijden maar ze wilde nog steeds niet echt door de hals.
Ondertussen waren er nog 3 anderen in de bak gekomen en die wilde gaan springen. Is goed wij doen ook mee alleen eerst nog ff een galopje.
Dus doorzitten de juiste hulpen geven en daar zaten we in galop, maar vraag niet hoe. We zaten rechtsom uiteindelijk heb ik d'r linksom om moeten trekken. Weer op de rechter hand en weer aan gezet in galop, eerst maar ff op de volte. Toen rechtuit, bleef mooi rustig.
En toen springen. Eerst een laag kruisje vind ik wel leuk en vertrouwd met haar. De andere wilden hoger best, maar ik stop.
Dus Sanne ( was ook aan het rijden, springen) zegt kom op je moet dat ook springen. Ik zo nee ik ga me nek niet breken, ik ga maar ff verder met me dressuuur wat toen al beter werd doordat ze van springen lekker los wordt.
Maar Sanne bleef maar door zeuren met als gevolg dat ze zelf op Laica zat Haha!
Zij zou wel ff springen, Laica naaide de eerste 2 keer er tussen uit.
Toen ben ik maar ff naast de hindernis gaan staan en toen sprong ze er netjes overheen.
Daarna nog een paar keer er overheen maar daarna wilde ze toch wel weer graag op d'r eigen pony Haha!
Dus ik weer op Laica nog even door gereden en toen lange teugel uitstappen.
Toen kwam Gaby (stal eigenaaresse) de bak in en had de deur op laten staan omdat 2 anderen de bak uitgingen.
In ene fluit gaby echt keihard naar de kantine want haar dochtertje zat op de andere pony en dat moest haar man even zien, die dus in de kantine zat.
met als gevolg dat laica gelijk in galop zat ( hé ze kan van stap naar galop }> ) en richting de (open) deur schoot. En toen had ik zo iets van oohhh jee wij gaan daar door heen. Maar gelukkig kon ik d'r linksom trekken met als gevolg dat ze gelijk stil stond (wauw ze kan zelfs van galop naar halthouden Haha!) en daar stonden we beiden te trillen met onze beentjes,handen.
Maar goed ze moest nu dus toch wel weer richting de andere kant van de bak omdat ze daar ervan door schoot. Dus wij daar heen stappen hoort ze een auto en vliegt ze d'r weer vandoor (waar haalt ze die energie vandaag Verward Knipoog ) Maar gelukkig had ik d'r na een paar passen al weer terug nog een paar rondjes door de bak gestapt en toen maar op stal gezegt.
Durf toch echt te zweren dat ik maar een uurtje heb gereden maar als ik dit zo lees Haha!

Groetjes Roos en Laica de race eend Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door littleroosie op 13-11-02 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mellow

Berichten: 6469
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:41

toch maar western roos? *LOL*
grappig om te lezen minder grappig om mee te maken Scheve mond Pling

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:22

ligt het aan de naam?? Mijn laika gata ook altijd zo hard Haha!
de hele herfst/winter gaat ze al snel Haha! af en toe een beetje rustig maar meestal niet.. maja het is wel lollig Schijnheilig