enquête, wie willen hem invullen?

Moderators: Murosch, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:02

Ehm, misschien handig om bij een volgende enquete te gebruiken: een vraagstelling en doelstelling, etc. Wat wil je te weten komen met deze gegevens? Wat wil je bewijzen of juist ontkrachten? Dit is een beetje een nietszeggend vragenlijstje, ben ik bang...

Maar als het alleen gaat om het kunnen maken van mooie diagrammetjes... dan voldoet 'ie prima Knipoog

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:13

joeylover schreef:
Ik doe deze opdracht samen met mijn vriendin. Eigenlijk moeten we ook een onderzoeksvraag bedenken. Maar daar moeten we nog even goed over nadenken. Misschien weet iemand er een?

Voortaan dat eerst doen voordat je een vragenlijst opstelt

Maarre... zat te verzinnen hoor. Gebruik bokt als onderzoekspopulatie en laat daar dan ook je onderzoek over gaan. Ga uitvissen of er verschil zit in paardeneigenaren en verzorgers als het gaat over merkvoorkeur, of eh.. de verhouding tussen leeftijd en eigendom. Dat soort dingen, ik neem aan dat jouw opleiding niet al te diepgaande en gefundeerde onderzoeken vereist, dus zou zoiets best kunnen toch?

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten