Maryan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-01 14:28

Gisteravond werden we gebeld. maar ik wist niet door wie.
Toen ik vanmiddag thuis kwam zei mn moeder. ik heb een verassing voor je, dus ik terwijl ik een roombroodje at (lieve mams he) luisteren. ja scilla belde gister (eigenares van Maryan) en vertelde dat er nog een kijker zzou komen op 6 februari. dus we moesten ons haasten met de beslissing. dus mijn mams gisteren ff vlug overleggen met haar vriend want die had het dus belooft. enja hoor die vond t best als ik dan maar de helft zelf meebetaalde. dus mijn mams belde vanmiddag dat we haar toch wel graag wilden kopen. en nu gaan we zaterdag weer terug om alles in orde te maken en haar nog een keertje te zien. hopelijk komt ze dan eind februari in de krokus/carnavals vakantie. en tot die tijd moet ik gewoon eventjes op der wachten

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-01 14:36

is nog maar 3 weekjes en paar dagen dus val t errug mee hoelang t nog duurt. In die week heb ik vakantie zodat we alvast een beetje aan elkaar kunnen wennen. en das in t begin wel handig als je alle tijd hebt

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-01 19:09

nee ga der zelf inrijden van de zomer. ze wordt in mei pas 3 jaar dus duurt nog paar maandjes. Vindt t trouwens wel leuk, kan ik der lekker zelf alles leren.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-01 16:16

ga der morgen weer heen
om der weer ff te zien en alles in orde tew maken, heb der zo'n zin in
ben der wel al weekje enorm goedgehumeurdt over

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Janyne, nien81, Sjors050, Vagabondo en 169 bezoekers