1e wedstrijd Twente Cup afgelast, ivm tragisch ongeval...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 22:03

Kreeg vandaag te horen dat de eerst wedstrijd van de Twente Cup in Lonneker a.s. vrijdag en zaterdag wordt afgelast.
Een meisje van de organiserende vereniging zou zich voor de trein hebben gegooid en uit medeleven laat de club de wedstrijd voor dit weekend niet doorgaan.

Ik schrok echt wel van dat bericht.
Niet omdat ik nu geen concours heb, maar omdat ik het zo erg vind van dat meisje.
Ik weet verder ook niet hoe oud ze was of wat dan ook. Brrrrrrrr, eng idee..... Scheve mond\

Omdat het een competitie is zullen ze een andere datum zoeken om deze wedstrijd alsnog door te laten gaan....

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:05

Ooh, bah. Bij zulk soort dingen krijg ik altijd even de bibbers. Ik vind het erg goed dat ze uit medeleven de wedstrijd hebben afgelast, al verandert dat er natuurlijk niet veel aan, maar gewoon, het idee, het medeleven....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:39

He gatsie! Laatst heeft hier in apeldoorn ook een meisje van 14 ofzo zelfmoord gepleegd ! bah krijg er echt de kriebels van! Wel heel netjes dat ze het concours afgelast hebben.Bij zoiets kan je niet gewoon doorgaan natuurlijk! Even bij stilstaan!

Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 23:32

Ik ken dat meisje wel een beetje. heel aardig en kan echt super rijden! Ze reed z en zz springen
ik vind het echt heel poedersuiker dat dit gebeurd is!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 00:23

Bah, ik zit hier nu met kippenvel over m'n hele lichaam. Krijg ik altijd bij dit soort berichten... Goed van Lonneker dat ze de wedstrijd niet door laten gaan, hoewel dat natuurlijk ook niet meer dan logisch is.