geklasseerd in het Z + onverwachte boktmeeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 20:19

Vandaag was het zover, m'n eerste start in het Z.
Ik was echt zenuwachtig, heb ik nooit last van, maar m'n benen leken wel pap tijdens het inrijden, na een kwartier ofzo was ik al harstikke moe. In de proef was ik dat vergeten, ik heb niet meer aan m'n benen gedacht iig....ik had het te druk! Ik vond het zelf niet zo bijzonder gaan, beetje rommelig en ze was kijkerig (gelukkig aan de A-kant, de meeste oefeningen zijn altijd richting C), ze voelde niet fijn aan m'n been. 't Voelt toch altijd gespannen als ze kijkerig is, terwijl het er blijkbaar mooier uit gaat zien.....aangezien ik 183 punten had en een 2e prijs (van de 7)! Ik had geen winstpunt verwacht, zo de eerste keer Z in die grote baan.....ik zag dat en ik dacht djiezus, wat is dat ding eigenlijk gróót......Uiteindelijk viel alles dus nog mee.

Ben ik rustig aan het uitstappen, ik zat er net over te denken om er maar af te stappen, komt er opeens iemand naar me toe (ik zag haar al kijken toen ik aan het losrijden was, ik dacht ik ken haar vast ergens van ofzo - dat was dus niet zo, nouja, indirect wel) en die vroeg 'Rieja, hoe vond je het gaan?' oid. Ik had echt zoiets van wie is dít nou? Was het Gerrie, die was komen kijken........echt leuk dat je er was, Gerrie!!!! Party!! Toen hebben we Amiga op de trailer gezet en de rest van de Z uitgekeken en daarna nog even in de kantine gezeten.
Nouja, toen was de prijsuitreiking, had ik een bekertje gewonnen en een springzweepje Verward, die ik direct maar aan m'n broertje gedoneerd heb en die blaag molde meteen het polsriempje er vanaf......(doe ik ook altijd, direct dat ding eraf, maar dit was toch wel een hele rigoreuze actie Lachen ) Thuis geteld en we hebben nu 12 zwepen. Geweldig, kunnen we ieder met 6 tegelijk rijden, handig toch?

Trouwens, ik heb vanmorgen toch nog maar zo'n donutgeval gehaald voor in m'n haar, en dat bleef geweldig zitten (m'n hoedje ook trouwens, gelukkig). Gisteravond had ik dat opdraaiding geprobeerd en dat werkte dus níet, ik probeerde het en ik werd uitgemaakt voor 'paashaas' 'vliegende non' en meer van dat soort ongein, van je familie moet je het maar weer hebben!
Maargoed, donut, haarnetje en véél haarlak, werkte perfect.

Ik ben geklasseerd in het Z, mijn weekend is geslaagd!!! Party!! Party!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 23:14

Gerrie, normaal rijd ik altijd uit m'n hoofd en dan videoot (heo spel je dat) m'n vader altijd, da's leuk, dan ga ik altijd met de video en m'n puntenlijstje voor de tv zitten. Daarna gaat de video naar m'n instructrice zodat zij de proef ook kan zien en becommentariëren. Goed geregeld toch?
Nu moest m'n vader lezen, dus kon hij niet videoën.(gaaaaf woord Cool )

M'n zwarte handschoenen waren altijd om praktische redenen, ik had maar één paar Haha! ....nu heb ik inmiddels wel twee paar zwarte, kan ik ook voor gewoon gebruiken. Bij m'n volgende ruitersportzaakbezoek zal ik witte kopen, in de Z moet dat toch wel hè *LOL* Ik vond dat nooit zo'n probleem, heb er nog niet zo diep over nagedacht.

Ik vind m'n broertje helemaal niet zo gezellig meestal, hij praat letterlijk aan één stuk door (ook als ie eet) en dat is erg irritant, het gaat nl. nergens over......hij heeft het er nu nog steeds over hoe jij keek toen hij dat ding van die zweep trok, vond ie erg geestig Verward Heb ik even gemist geloof ik.

De geweldige foto's (tijdens het losstappen) zal ik zsm laten ontwikkelen en dan scannen en op bokt mikken!

Over drie weken, tijdens de wedstrijd georganiseerd door onze club in de manege in Beilen schijnen ze trouwens van de club foto's van ons te willen maken, dan zijn er voor het eerst 4 van onze club die allemaal Z starten, ze hebben nog nooit zoveel Z-starters gehad ofzo. En die komen dan op de site van de club. (hop.to/hr, ik sta d'r al ergens op in het fotoboek)

Fitz: ik ben helemaal in de wolken! Party!! Nee, ik weet nu wel dat Z helemaal niet zo geweldig is als dat het altijd leek, maar ik ben toch héél blij, dit was wel het doel van m'n ponytijd zeg maar, Z met een hoedje.......en dan ook nog geklasseerd!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 23:54

Mwah, m'n ropic stond al bijna onderaan, maargoed.
Hee, houd je me op de hoogteover dat weekend dat je 'hier zit ikke, zitlessen klinkt okay, dan kom ik wel kijken!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 23:13

Ja Cody, is echt een op-de-wolk-gevoel, de rest van het jaar boeit me qua wedstrijden niet zoveel meer (heb er nog twee ingeschreven), m'n doel is echt bereikt!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 22:29

Foto's komen wanneer het rolletje vol is Haha! kweetniet, even geduld hebben denk ik, maar ze komen er zeker.

Btw ikke, je bedoelt toch manege het HoefIJZER? Dacht ik toch?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, criollo_yess, FCSA, Googlebot, MissWeenie, StalNollie, Telpeva, Vagabondo en 80 bezoekers