geld uit gegeven bij de zadelmarkt!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:41

claudia23 schreef:
dit is geen karton!!! wel degelijk goed leer wat uit een stuk komt en ook zo gemaakt is. Ik begrijp best dat veel mensen dit zeggen goedkoop is duurkoop maar dat hoeft niet altijd zo zijn. Ik word er een beetje moe Slapen van dat iedereen dat gelijk ligt te roepen.... niet banketstaafig bedoelt hoor Lachen dribbelkont maar bij mij op stal gaat het ookal zo. Vandaag heb ik er voor het eerst mee gereden en hij ligt en rijd echt super!!! misschien willen DIE mensen het gewoon niet horen dat wanneer zij wel een kieffer of wat dan ook kopen het niet willen horen dat voor minder je ook een super goed zadel hebt, tuurlijk zit er wel verschil in maar heel groot is dat niet.

Ik ben er tevreden mee punt. OK dan!

Dat moest ik ff kwijt


Ik ben het helemaal met je eens ik heb ook een zadel van daar en daar heb ik nu al 2,5 jaar heel veel plezier van veel mensen bij mij op stal vragen waar ik dat mooie en fijne zadel vandaan heb.
heel veel rijplezier ermee!!!! Knipoog

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje


Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:26

ja inderdaad graciaxxx ik wordt er niet goed van elke keer weer die negatievieteit te lezen hier op bokt.!

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:58

ach ja niet iedereen kan een super duur zadel betalen

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:02

jeetje ik wordt hier echt zo gestoord van laat iedereen lekker in zijn waarde en als zij een zadelmarkt zadel willen laat ze lekker ik heb er ook al 2,5 jaar 1 en het bevalt me nog steeds prima en al doe ik er maar 5 jaar mee voor dat geld vind ik het best, Het zou zo fijn zijn als iedereen elkaar in hun waarde laat. Maar ja dit blijft een paardenwereld en de paardenwereld is ......

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:17

ik wil ze er wel voor je op zetten hoor claudia23!!

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, Maanon_, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, Vagabondo, xDeena_ en 39 bezoekers