Debiel van de dag.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Debiel van de dag.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 18:35

Ik reed vanmiddag met de auto door het dorp om boodschappen te doen, word ik ineens ingehaald door......

Een galopperende shetlandpony met stuiter-kind er op met daarnaast een man op een bromfiets die de pony vasthield...... Ziek

Ik zweer het je, ik moest wel drie keer kijken !

Kun je je voorstellen wat er gebeurd zou zijn als die pony ook maar 1 keer raar had gedaan? Nou, ik dus wel. Blauw oog

Dat kindje er op was hooguit 6 jaar oud en dan nog: keihard galopperend over het asfalt ZONDER ijzertjes onder!!!

Toen de man de pony met pijn en moeite weer in draf kreeg, reed ik er voorbij en tikte tegen mijn voorhoofd!!! Randdebiel!

Deze meneer nomineer ik voor de debiel-van-de-dag award! Koe


Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 18:48

En je zag die vent kijken toen ik voorbij reed en tegen mijn voorhoofd aan tikte, echt zo van "heb jij er verstand van ofzo?"

ehhhmmmm.... ja.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 13:11

Pauline schreef:
Ken hendig allemoal, de gebeurt keivaak hier in Helliemond Haha!

Zeker in Mierlo Hout? Daar zie ik ook vaak een kerel met een of meerdere ponies rondscheuren, alop op een voetpad en gewoon door de woonwijk. Valt echt niet mee te praten...


Nee, in Brouwhuis.... je ziet het, ook daar zijn gekken te vinden....

Ik vraag me soms wel eens af of die mensen wel verstand hebben... oftewel: wat gaat er in dat hoofd om? Verward

Zij ze nou echt zo dom?
Denken ze "Ik heb alles in de hand, mij gebeurt niks"?

Of is het wat anders? Want een normaal mens dénkt toch nog geneens aan zoiets?

Maar ik zal wel Blond zijn ofzo..... (Ben ik ook wel) ha ha Vingers aflikken


Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 14:08

Alane"]
[quote="xKatleentjex schreef:
en volgende week meld een nieuwe bokker zich aan:

"dag beste mensen, ik ben nieuw hier en heb een probleem. Ik heb een leuke shetlander gekocht voor mijn zoontje omdat ie het zo leuk vind om ermee te galoperen, maar de laaste keer verschrok die pony zich toen ik langs hem reed in galop en viel me zoontje en nu ligt hij in het ziekenhuis, gelukkig heeft hij maar een hersenschudding en komt hij er weer bovenop. Maar hoe zorg ik ervoor dat deze pony zich niet meer verschiet van iets, en is het normaal dat zijn hoeven er zo 'raar' bijstaan?"

Debiel van de dag, debiel van eeuwigheid...


Ik denk dat hij dan een andere vraag zal stellen....
Mijn zoontje rijdt regelmatig pony, omdat zoonlief galloperen zo leuk vind en ik zo moe wordt van fietsen begeleid ik hem normaal op de bromfiets. Nu wil ik het echter doen vanuit de auto, heeft iemand hier ervaring mee?
..............

Ik vind het een sterk staaltje onbenullig, onnadenkend debielengedrag.
Ik zit me regelmatig af te vragen hoe iemand op dat soort ideeen komt.

Zouden wel een topic kunnen starten met de debiel van de maand award, en aan het eind van het jaar de grootste uit kiezen....
[/quote]

Ik vind dat dus wel een strak plan, zo'n award organiseren, net zoals de gouden eikel zeg maar........

Doen?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Leandra, Mark0919, SusanH en 44 bezoekers