teugel sloop kampioen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

teugel sloop kampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 21:41

tja vandaag ging ik zo als gewoonlijk weer naar royena toe Lachen
en ze had de hele dag op stal gestaan en had duidelijk energie over Bloos!
reden genoeg dus om poging te doen tot baas omvertrekken en het weiland in proberen te gaan Boos!
geluk dat het draad dicht zat Haha! dus die poging was mislukt, dus gou naar de rij hal want ze had zich weer lekker vies gemaakt Bloos poetsen dus...
de zoontjes van de eigenaar van de pension stalling waren gaan voedballen in de rij hal, dus ik dacht daar schrikt ze vast van, maar neen hoor nix aan t handje gelukkig Lovers
na het poetsen (ik was viezer geworden en zij schoon Haha! )
gingen we toch maar even rijden, de jongens waren al opgehouden met voedballen.
Toen ik op wouw stappen (net mn voet in de beugel) begon mevrouw heel raar te doen (rontjes lopen blazen en weg lopen) dus ik kijken, lag er een jas in de hoek van de bak, erug eng hoor Verward
royena vond dit heeeeel eng hoor, stel je voor dat ie bijt of aanvalt Tong uitsteken
Normaal is deze "angstaan val"maar van korte duur, nu dus niet Haha!
Dus ik liep naar de jas en toen stijgerde ze zo dat ze los kwam, was best eng hoor Scheve mond
en ze bleef maar rennen en rennen bokken en gek doen, ik pakte de jas en lechte hem weg, in de hoop dat ze nu niet meer bang was Cool
maar tja nu had ze dus echt geen zin om te komen en maar renne en maf doen, maar tja ze was wel gezadeld, daar ging mn teugel dus (de 4e al dit jaar!!!!!!) maar goed dat ze geen last van dr mond had, en na een kwartier naar me toe kwam, wand anders had ze het zadel vast ook gemold Schijnheilig
Maar tja ze heeft dus ook geen reserve teugel meer, wand die heefd ze vorige maand al gemold, tijdens een buiten rit (was een heeeel eng schaap hoor Verward )
maar goed, met halster touw gereden, Schijnheilig
rijd trouwens wel k*t hoor Scheve mond hele handen deden zeer, maar mevrouw was wel dr energie kwijt Haha!

Clown
groetjes roos, en een teugel slopende royena

lauwtje_nina

Berichten: 282
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:45

hahaha gek paardje zeg maar ja je weet nooit of die jas bijt natuurlijk en dat schapp met de buitenrit die zegt BLEEEEH whihi maar ja jij mag weer nieuwe teugels kopen Schijnheilig

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 22:05

Haha!
tja leuk hoor een fjord Tong uitsteken lekker goed koop zou je denken, nou deze kost volgens mij meer als een arabier Tong uitsteken
ze sloop dekens (en niet alleen die van zich zelf Clown )
halsters (al 10 geloof ik)
en teugels dus, en ze loopt iedereen zo omver, mij gelukkig niet meer zo vaak Haha!
Haha! Haha! Haha! maar voor de rest is het een schat van een beest hoor Tong uitsteken OK dan!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:44

je weet wat je kan vragen voor oud ennieuw, een hoop nieuwe teugels hahahh heb je ze alvast in voorraad!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 00:48

Bedenk goed dat je nooit weet of er een paard etend kaboutertje onder de jas verscholen zit Haha!

Die zitten bij ons zelfs in de bakomheining *vooral in de hoeken *

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:00

Mijn pony presteerde het om mijn nieuwe teugels in 3 stukken te krijgen. Maar voor de rest valt het wel mee met slopen gelukkig.
Moet wel zeggen dat ik er heel wat op voorraad heb voor de zekerheid.

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 14:19

hahaha ik heb gelukkig al weer nieuwe, iemand op stal had 10 teugels en ik mocht daar wel een van hebben,geweldig ze zijn nieuw!
hopen dat ze deze niet sloopt, ik laat dr echt NOOIT meer los hoor hihi.