hey, ik ben nieuw hier!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

hey, ik ben nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:19

Hey iedereen,

Kheb geen idee of mijn bericht hier goed staat maar kprobeer toch maar Knipoog
Ik heb al een paar weken het forum in de gaten en het bevalt me wel, altijd iets te beleven blijkbaar!
Ik zal me vlug even voorstellen... Ik ben Dorien, 18 jaar oud (of jong, hoe je het noemen wilt) en kom uit Meerhout, België. Zijn er hier trouwens nog van de Belgische kempen? Ik heb een paard, Genial Des Landes, hij is een ex-draver (ook franse draver van ras). Hij heeft 8 jaar in de koers gelopen en is nu al bijna 2 jaar mijn recreatie-makker. Ik heb met hem een paar lesjes lrv gevolgt maar het klikte niet echt met de mede-ruiters. Dan zijn we maar op onszelf beginnen springen. Best wel leuk, hij kende eerst niks (zelfs geen galop) en nu komt hij doodleuk aan een hindernis van ongeveer 90 cm aangegaloppeerd... Kben er wel trots op. Haha! En dan heb ik nog een superlief (maar ontdeugend) shetlander merrietje, Kio. Ze is 2.5 en ik heb pas voor haar haar eerste zadeltje enzo gekocht. Het heeft er al eens opgelegen, ze deed niet raar ofzo maar ze vond het alleen wel leuk om op te knabbelen en om mee te liggen rollen Lachen
Voor de rest heb ik nog 2 cavia's, een hond, een kat en een vriendje Tong uitsteken
Ik studeer voor dierenarts-assistente aan de hogeschool van Geel en in men vrije tijd ga in naar de voetbal (Standard de Liège) en zit ik nog al eens (lees: bijna altijd) in men stamcafé!
Ik hoop dat ik jullie een beetje kan leren kennen en dat het hier zo'n leuke boel blijft...

Groetjes van Dorien en de beestenboel (Snuffel, Bles, Moestie, Pruts, Kio, Genial en Louis het vriendje)


Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:21

Ik had al zo'n vermoeden, kon voordat ik geregistreerd was geen dag zonder eens vlug te komen kijken naar de berichtjes en foto's enzo...

I live in my own little world... But it's okay... They know me here!

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 20:01

Ik kan het amper terug vinden. En juist nu moet idd mijn pc eens lekker raar doen en duurd het elke keer dik 5 minuten eer ik een bericht open heb, pffff! Juist nu ik ben geregistreerd...
Nu ja, aan iedereen: een fijne oudejaarsnacht en ga maar eens goed uit je dak Knipoog
Groetjes!

I live in my own little world... But it's okay... They know me here!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, brittms, Caoilfhinn, ElinaSK, Inney, Kimm4, Lente, lina1998, MaanNaam, Muga, NorwayFjord, Snoopysnoep, Tieme, Vagabondo, xRoossie95 en 89 bezoekers