ik ben ziek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 17:47

Snik Snik, ik lig in bed met een zware verkoudheid... En dat is kanp vervelend, m'n moeder zit op d'r werk en ik verveel me vreselijk. Het ergste is dat ik vandaag niet naar m'n liefste Lynn kan en morgen m'n privé les misloop. Misschien zijn er bokkers die me op kunnen vrolijken.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 19:58

Don't worry, be happy!!
Voor je het weet sta je weer op je benen.
Sterkte!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:19

beturschap

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:33

Nou das wel heel zielig hoor.Als je moeder weer van haar werk komt moet ze je maar even lekker verwennen. Lekker sapje, beetje kippensoep en lekker bolletje. Beterschap groetjes Greetje

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:00

BETERSCHAP!!!!!!!!!!!!!
ik hoop voor je dat je snel weer naar je paardje kan!!!! Haha! Haha! Party!! Party!!
ik zal maar lekker veel slapen als ik jou was dan merk je niet zo dat je ziek ben Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 22:02

fijn dat jullie zo masaal reageren, ik voel me door die reacties van de bokkers alweer een stuk beter.
Mijn moeder is vanavond voor Lynn gaan zorgen en volgens haar was ze knap sjachareinig omdat ik er niet was (dat is ze wel vaker als ik niet kom). En mijn moeder heeft lekker sap voor me gehaald hoor en een heleboel lekker fruit zodat ik genoeg pietamientjes binnen krijg. (leuk l.u.l. verhaal he). Boos! Boos! *LOL* *LOL* Huilen

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:06

Ach gut wat zielig voor je dat je ziek bent. Je pony stond er gisteren ook echttreurig bij toen we op de manege waren. Ik zal haar vandaag een worteltje brengen en beterschap ermee.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:03

Fijn dat je weer beter bent cathy, wat was die Lynn van jou gisteren gek zeg, die oude dame kan nog bokken als een jonge blom. En wij maar denken dat het zo'n rustige lieve pony was.