stal ingepikt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boginov
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-12-03

stal ingepikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 01:56

nou wat ik nu heb.
staa je al bijna 6 jaar op de zelfde stal en staat op paard ook 6 jaar in de zelfde stal , word je stal door je buurman in gepikt.
even ik staa op een manege in het midden van het land waar ik 3 stalen had ,maar om dat een van mijn pony,s niet meer op stal kwam
ik had mijn paard even in een buitenstal gezet om te kijken hoe dat zou gaan.
nou dat ging dus niet hij schuurde zich kapot (geen schimmel)
ik had al mijn stallen nog aan gehouden dus ook mijn binnen stal
dus ik wou mijn paard weer naar binnen zetten.
maar mijn buurman die zijn paard in mijn binnen stal had gezet, (en waar ik nog NOOIT ruzie mee waar ik altijd goed mee om ging)wou er niet meer uit. dus ik naar de stalhouder gegaan en hij zij ,wat is dit nou jij krijgt gewoon je stal truch.
nou op een donderdag zou ik mijn stal weer truch krijgen ( dacht ik) dus niet mijn buurman wilde niet mijn stal uit, dus ik heel boos Boos! Boos! Boos! Boos! weer naar de stalhouder. die zij had hij het zou oplossen .
nou vrijdags heb ik ruzie gehad met mijn buurman en die zei dat ik mijn stal niet truch kreeg .ik wit heet Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! .
zaterdag ben ik naar stal gegaan en gelijk naar de stalhouder .
ik zei hem je heb het wel gehoor van vrijdag .
hij zei ja, waar ik op ze en nu.
hij zei ik ben dat gezeik zat neem jij nou maar die ander binnen stal .
waar ik op zei dus ik krijg mijn stal niet truch.het andenwoord was NEE.
daar komt bij dat ik in mijn stal een vloer had laaten legen en een nieuwe lamp en een nieuwe voerbak.
dus nu moet ik maar oprotten naar een anderen stal.

nou dat heb ik ook gedaan maar dan echt naar een anderen stal ik heb mijn 2 paarden die er nog stonden naar een anderen stal gebracht.
wand ik wil niet op zo stal staan waar ze zo met je om daan.

wand ik vind dat je NIET zo met mensen om kan gaan.

wat vind jullie hier nou van

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 02:56

Hoezo heb je drie stallen?

je lijkt me nog niet zo oud. (msn taal, wat trouwens niet mag)

maar ik neem aan dat je je stal gewoon terug krijgt. Je hebt hem aangehouden en je stalhouder staat achter je.

Gewoon op een volwassen manier afhandelen.

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:22

wat een rotstreek, het is toch JOUW stal?

xxx natal

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 12:03

tja, als jij al je stallen hebt aangehouden (hiermee bedoel ik dus doorbetaald) sta je volledig in je recht en hoor jij je eigen stal TERUG te krijgen.
maar aangezien je nu zelfs bent verhuisd naar een andere stal (ik bedoel dus een andere stal op een ander adres, heb ik dat goed begrepen?) is er niets meer aan te doen, jij bent weggegaan dus..........

Boginov
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 12:36

Heike
we heb 3 stallen om dat we meer paarden hebben.
en ja eerst staat de stalhouder aan mijn kant en dan zegt hij in eens dat we maar die anderen stal moet nemen op dat hij het gezeik zat was.
ja dat is voor hem op een volwassen manier afhandelen.
we waaren zo boos dat we weg zijn gegaan wand op zo stal wilde we niet blijven staan

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:32

Ik vind het een beetje een vaag verhaal.. Als jullie die stallen door hebben betaald snap ik zoiezo al niet dat de stalhouder toestaat dat er iemand anders in staat. Of jij die stal op dat moment nou nodige hbt of niet als je ervoor betaald dan is de stal voor jou..

Zou je trouwens voortaan met hoofdletters kunnen typen? Dit leest heel irritant.

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:37

Vind het behoorlijk raar, en he is een behoorlijke rot streek.
Ik zou in ieder geval er werk van blijven maken, jij hebt de stallen aangehouden, dus. En anders in ieder geval kijken of je de vloer, voerbak en lamp eruit kan halen. Dat heb jij immers voor JOUWN paardje daar aangelegd, en moet dan ook maar meeverhuizen naar een andere stal vind ik.

Maar als je al naar een ander adres bent, tja, dan kan je er nog weinig aan doen denk ik.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:16

Idd, wel raar.
Ben ik blij dat ik geen buurman hebt die van paarden houd. (alleen maar een verschikkelijk oversekste!!!)
Maar dat is toch gewoon zeker jou stal?!
Zou het gewoon proberen op een goede manier met die buurman en manegehouder te gaan praten, helpt meestal wel!
Suc6 verder ermee!

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:05

je had gewoon moeten zeggen dat je paard schimmel heeft, en je de stal nog niet gedesinfecteerd had *LOL* Grapje

Ik vind het wel stom dat ze zo met je omspringen. Kon je niet dat paard in de andere box zetten en jouw paard erin terug kunnen zetten? Groot slot erop Knipoog Ik had in ieder geval nu jouw spullen eruit gehaald

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:15

Wel raar!! Jij hebt toch zeker recht op die stal!! En als er toch nog een andere stal is waarom gaat die buurman daar dan niet in?? Ik vind trouwens ook wel dat je stalhouder wat strenger tegen die buurman moet optreden!

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:16

ik zou ook dat pard in zen vorige box gezet hebben en jouw paard in jouw box, en anders een van de dagen langsgan en lamp meenemen, vorbak meenemen en vloer uitbreken *LOL*

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:44

mm vervelend zeg. hoop dat je het op je nieuwe stal naar je zin krijgt. (even kleine toevoeging op je bericht, want is met een t, leest zo vreemd als je het met een d ziet staan)
Gelukkig dat je snel ergens anders terecht kon, lijkt me toch niet altijd makkelijk als je meerdere paarden hebt.

theunissen
Berichten: 55
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:50

Hallo Boginov

,daar ben ik weer,Ik vind het zeer onverstandig van de stalhouder.v.b. 3x zal ik zeggen 400=1200 per maand nu 1x400 ???? of er moet genoeg vraag zijn naar zijn stallen,maar goede reclame is soms meer waard/hij had veel meer voor je op moeten komen en zeker als je al zolang bij hem op stal staat,hebben ze geen overeenkomsten bij die stal,wij wel en daar staat vanalles in wat wel en niet kan,ik vind dat je goed gehandeld heb,ook al zal dat met pijn in je hart zijn geweest/ veel succes op je nieuwe stal,en laat het een en ander op papier zetten,dat hoort een stal houder trouwens zelf te hebben ivm verzekering. groetjes een pony /paarden liefhebstertje. Boos! Boos! Vingers aflikken Vingers aflikken

Boginov
Berichten: 4
Geregistreerd: 21-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 00:29

Bedankt theunissen
Ja ik ben wel met een rot gevoel weg gegaan ,maar ik wist dat als ik daar zou blijven staan dat het alleen maar van kwaat tot erger zou worden.
wand ik ben er achter gekomen is dat de stalhouder dronken was toen hij mijn stal aan mijn buurman weg gaf.
het schijnd zo te zijn als je wat wild gedaan wil hebben moet je wachten dat de stalhouder dronken is wand dan weet hij het tocht niet meer.
en zo heeft hij mijn stal ook aan mijn buurman belooft DE banketstaaf.
en donken is die vaak,
maar goed ik hoop dat ik weer de lol in het paardrijden krijg wand op deze manier hoeft het niet meer voor mijn,paardrijden doe je toch voor je lol ik heb de gedachten om er maar mee te stoppen en alles te verkopen Verdrietig

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:42

Verward Verward Verward Schijnheilig

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:23

Even off-topic, mag ik vragen hoe je aan de naam Boginov komt?

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:28

Beetje wazig verhaal, tot aan het ongeloofwaardige aan toe...
Misschien komt het doordat Boginov pas 3 berichten gepost heeft en een leeg profiel heeft, en pas een week lid is van Bokt...

Heeft op mij meer iets weg van een schaduw-account om iemand zwart te maken..

Dus Boginov, geef eens wat meer informatie, dank u Scheve mond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:30

als het JOUW stal is, dan is ie ook van JOU en niet van die idiote buurman !
ik zou terug gaan en dat even duidelijk maken ook, zomaar je stal afpakken, waar JIJ van alles aan gedaan hebt om die stal te maken zoals ie is. Laat dit niet zomaar gebeuren, gewoon daar heen gaan en je stal terug *eisen* Schijnheilig

kentaur
Berichten: 119
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:08

nee dat is niet fijn
terecht dat je boos word

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:19

paard van je buurman in zen oude stal zetten en jouw stal weer inpikken eneen groot slot aanhangen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:12

Joske schreef:
Beetje wazig verhaal, tot aan het ongeloofwaardige aan toe...
Misschien komt het doordat Boginov pas 3 berichten gepost heeft en een leeg profiel heeft, en pas een week lid is van Bokt...

Heeft op mij meer iets weg van een schaduw-account om iemand zwart te maken..

Dus Boginov, geef eens wat meer informatie, dank u Scheve mond


Ik vind het ook een beetje ongeloofwaardig, zeker door die reaktie van theunissen. Volgens mij kennen ze mekaar.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:18

Hmm... een beetje een heel gek verhaal, ik kan er ook niet echt uit opmaken wat je nou precies bedoeld, maar ik hoop voor je dat je je stal terug krijgt Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:19

Tessebes"]
[quote="Joske schreef:
Beetje wazig verhaal, tot aan het ongeloofwaardige aan toe...
Misschien komt het doordat Boginov pas 3 berichten gepost heeft en een leeg profiel heeft, en pas een week lid is van Bokt...

Heeft op mij meer iets weg van een schaduw-account om iemand zwart te maken..

Dus Boginov, geef eens wat meer informatie, dank u Scheve mond


Ik vind het ook een beetje ongeloofwaardig, zeker door die reaktie van theunissen. Volgens mij kennen ze mekaar.
[/quote]

idd totaal ongeloofwaardig en heel erg vreemd verhaal, buurman, buiten stal schuren...?
dat ze meteen erachter aan schrijft ---> nee geen schimmel, wil volgensmij al zeggen dat ze al langer op bokt zit Knipoog want dan weet je dat je meteen zulke reacties van mensen krijgt, zo van " heeft ze geen shcimmel ed" dusss, peter r de vries maar weer tot leven roepen? Tong uitsteken

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:23

crossmonster schreef:
dusss, peter r de vries maar weer tot leven roepen? Tong uitsteken


Kan er niet ff een modi op het IP-knopje drukken? Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:27

whaha ja idd *gniffel* alleen jammer dat wij dat dan niet te weten komen

eik moeten zulke mensen aan de schandpaal worden gehangen !!!!

ik d8 eerst dat je wilde zeggen dat iemand op het TEM! knopje moest drukken.....want dat doe IK iig ook niet...niet klikken Schijnheilig heb ik altijd geleerd! Tong uitsteken

maarehm, we kunnen zelf vast wat gaan kijken, kijk eens bij de laatst geplaatste berichten en kijk bij de jongere bokkers en dan naar het taalgebruik .....misschien dat we dan wat wijzer worden,want ze zal eerst wel hebben gereageerd op haar eigen boknaam Knipoog toch?
groetjes
bregje r de vries Tong uitsteken