'Zomaar' een pony erbij... hahaha

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:07

Ach het meisje is 14...dan is vaak alles leuk met vier poten en een staart. Ze moet wel heel erg verwend zijn wil ze de pony niet leuk vinden. Het is alleen hopen dat ze bij elkaar passen... maar dat kan de beste nog overkomen Knipoog Ik vind het wel een beetje een Penny-kerstverhaal Lachen

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"



Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 18:39

Denaise schreef:
Ja, waarom denk je dat ik paf stond toen die mevrouw dat zo vertelde?! Dat is toch maf?! Maarja, de ouders hebben (een heleboel) geld... Ik kijk wel hoe het allemaal gaat lopen. Lachen


Ja dat is maf!
Het gaat slecht met Nederland nietwaar?
Schijnheilig

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:19

Ook ik ben nieuwgierig!!!
Kom op met je verhaal, hoe is het gegaan? Of moeten we gaan speculeren... dat je nu druk bezig bent met... ja met wat... meiden speculeer eens mee totdat Denaise ons te ware verhaal vertelt....
Knipoog OK dan!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:34

Dat MOET het zijn Clitia! OK dan!

Of ze is de tijd vergeten toen ze over de staldeur naar de pony stond te zwijmelen... Vingers aflikken

Tenslotte is het op stal een andere tijddemensie... (teminste dat is mijn excuse als ik weer eens te laat thuis kom) Schijnheilig

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:13

Joehoe Denaise, we wachten nog steeheeds...
en nu.... en nog... en nu weer.... en nu, en nu, en nu...

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:33

Tjee, fijn dat de dochter niet het verwende nest blijkt te zijn waarvoor we vreesde. Enne natuurlijk willen we foto's zien...
Ik kan het niet laten als doorgewinterde pessimist: kijk maar uit dat je niet teveel 'voor het karretje' gespannen wordt met iemand die vier keer in de week komt. Overigens krijgen jullie wel de een hoop speelruimte als je met die gloednieuwe pony ook naar buiten mogen. Ik hoop dat je goed verzekerd bent als er wat gebeurt. (niet rot bedoeld Lachen )

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers