Mijn lieve Kelly gaat morgen weg!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 11:27

Hallo iedereen die dit leest,

'k Ben een beetje boel chaggie... mijn live Kelly MOET weg! Lieve bruine pony, niet al te groot, heel oud (29 jaar) en SUPER LIEF!! Waarom moet het mij overkomen dat je weg gaat? Ik weet dat het beter voor je is, en dat je het daar, in het Rusthuis, heel goed zal hebben, maar toch zal ik je ZO missen!

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen


Kellebel

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 12:16

Wat oliebol voor je! Je weet gelukkig dat ze een goede tijd zal hebben daar, tussen collega opa en oma's, kan je haar nog opzoeken of wil je dat niet? Heel veel sterkte ermee, het is natuurlijk altijd heel moeilijk om afscheid te nemen van je vriendinnetje, geef haar maar een dikke knuffel van me!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 12:26

het is echt oliebol he lisel! gelukkig mogen we vandaag nog voor een laatste keer bij haar zijn!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:24

ben jij ook de verzorger van kelly? of de eigenaar?
inderdaad niet leuk maar ik denk dat het wat beter voor haar is dat ze haar ouwe dag in een rusthuis beleeft

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 21:37

Ditta is een meisje waarmee ik Kelly mee verzorg! Hebben jullie het fotootje onder mij naam gezien? Dat ben ik met Kel!!!! Goed van mij dat het gelukt is om dat erop te zetten he?? IK MIS KELLY!!! KELLY I LOVE YA!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen