weer een paard dood door mishandeling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

weer een paard dood door mishandeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 13:33

he allemaal

las net in de krant dat er dit weekend weer een paard is gevonden dat was mishandeld door een een af andere gek. Het paard was deze keer zo ernstig toegetakeld dat het al dood was voordat het door de eigenaar werd gevonden.
Nelachelijk toch??? Welke malloot haalt het in z'n hoofd om voor de lol het land door te reizen en paarden in hun geslachtsdelen te verwonden??
Hoop echt dat ze hem een keer te pakken krijgen.
Is die ene nachtwacht groep er nog steeds die eerst ging waken bij de weilanden 's nachts?? Vond ik wel een goed initiatief, want deze gek moet echt gestopt worden!!!!
Straks vinden een paar bokkers hun paard nog zo toegetakeld in de wei. Je zou je paard bijna niet meer buiten durven zetten tegenwoordig Boos!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:40

Ah verschrikkelijk... elke keer als ik weer zoiets lees springen de tranen in mijn ogen Verdrietig Verschrikkelijk wat hier elke keer weer gebeurd zeg Verdrietig

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:25

Staat ook al bij vvdd!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:43

ja deze keer in Tilburg, nu komt het toch wel erg dicht bij Scheve mond

arm paardje!

maar wat ik niet begrijp: zo'n paard, dat schopt/bijt dan toch?
die van mij daar kunnen geen vreemden aankomen, en al helemaal niet als zo iemand hun 1x pijn doet!

zouden het dan toch meer daders zijn?

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:06

het zal in elk geval iemand zijn die weet hoe die met paarden om moet gaan denk idd dat er meerdere voor nodig zijn geeb enkel paard laat dat volgens mij toe. zonder dat ze kunnen vechten

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:08

[quote="Alikesflame"]het zal in elk geval iemand zijn die weet hoe die met paarden om moet gaan denk idd dat er meerdere voor nodig zijn geeb enkel paard laat dat volgens mij toe. zonder dat ze kunnen vechten[/quote

Het wordt steeds meer duidelijk dat er vermoedelijk met drugs of iets dergelijks gewerkt wordt,anders krijg je het echt niet voor elkaar!!!!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:40

FlairS"]
[quote="Alikesflame schreef:
het zal in elk geval iemand zijn die weet hoe die met paarden om moet gaan denk idd dat er meerdere voor nodig zijn geeb enkel paard laat dat volgens mij toe. zonder dat ze kunnen vechten[/quote

Het wordt steeds meer duidelijk dat er vermoedelijk met drugs of iets dergelijks gewerkt wordt,anders krijg je het echt niet voor elkaar!!!!
[/quote]


ja idd daar had ik nog niet aangedacht gewoon zwaar trieste mensen ik zou net zoiets met zulke mensen willen doen alsdat ze met saddam willen doen.
Boos!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:35

Als ik zo iemand bij de paarden aantrof en ik kreeg em te pakken, geloof me maar ik wachtte niet op wat de politie er mee deed want die doen toch niks door ons belachelijke beleid hier in Nederland. Dan zorgde ik zelf wel voor een straf. Waarschijnlijk zou ik de wei met hem slepen en hem als hindernis gebruiken en eens lekker de paarden los laten springen Stoom uit je oren Bah wat kan ik daar boos om worden! Sorry voor mijn onvriendelijke berichtje Schijnheilig

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:06

Okkie1 schreef:
Waarschijnlijk zou ik de wei met hem slepen en hem als hindernis gebruiken en eens lekker de paarden los laten springen Stoom uit je oren Bah wat kan ik daar boos om worden! Sorry voor mijn onvriendelijke berichtje Schijnheilig


Dan mag Tervano wel springen. Kan ie toch nog niet.
Dus dan raak hij hem nog wel eens aan.
Lekker pijnlijk Lachen

Tjees, schandalig gewoon!
Maar met dat rechtssysteem hier in Nederland kom je niet verder dan een paar uur plantsoentjes prikken en kappen Stoom uit je oren

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:18

Als ik zo eens terug lees in de topic's hierover, gaat bijna iedereen ervan uit dat het een man is. Raar Verward

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:11

Oh nee, niet weer Stoom uit je oren
Dichtbij is het niet voor mij, maar toch blijf je in angst zitten voor andermans paardjes Verdrietig Ik vind het nog steeds te erg voor woorden.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:34