VERSCHRIKKELIJK ZIELIG....lezen aub

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

frieske

VERSCHRIKKELIJK ZIELIG....lezen aub

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 22:42

oo wat verschrikkelijk Verdrietig
er staat bij ons een paard op stal (zz dressuur) en hij is al wat aan de oudere kant...omdat we zijn verhuisd hadden we eerst besloten om hem in te laten slapen omdat hij het laatste jaar erg vermagerd was ondanks ander voer en de paardentandarts enzenz....we wouden hem niet gaan verhuizen zodat hij vervolgens mischien bij zijn nieuwe stalletje niet meer ging eten...gelukkig hebben we dat besluit laten vallen en hem fijn met de rest van denpaarden verhuisd...(nu 2 weken ongeveer).
ik heb nu wat meegemaakt wat niet vele van jullie hebben meegemaakt denk ik..hij heeft wel eens z''n ''plasser'' eruit hangen...en er was gewoon een hartstikke grote dikke ballon achtig ding opgekomen..met daaronder nog zoiets waar heel rare derrie uitkwam (net honing)..ik meen het serieus en ik hoop dat jullie het geloven maar zn plasser (het bovenste gedeelte) was zo dik als anderhalve tennisbal..daaronder die ''ballon''was zo groot als een kleine voetbal en daaronder nog zo'n soort ballon wat helemaal vies was en echt ontzettend vies was...wat blijkt nu..hij heeft zn 'plasser''op een of andere manier verlamd... Verdrietig ..daardoor was met die kou zn plasser niet meer terug naar ''binnen'' kunnen gaan en is zn plasser bevroren....boehoe...daardoor is het nu zo dik allemaal en echt zoiets heb ik nog nooit gezien...
de dierenarts natuurlijk gekomen...en echt verschrikkelijk spijtig..maar er is niets meer aan te doen..hij is oud en er komen steeds meer kwaaltjes bij...de verlamming moest er volgens de dierenarts al wat langer zitten..maar daar hebben we nooit wat van gemerkt of gezien...dus hebben we moeten besluiten ook op aanraden van de dierenarts dat het beter was om hem in te laten slapen..snifsnif..dat word gedaan voordat hij meer pijn krijgt..
kun je je voorstellen dat toen hij nog helemaal gezond was dat ik gewoon kon ''trainen''met hem..
begin deze week word hij ingeslapen en ik heb het er heel moeilijk mee want hij heeft zo'n doorzettingsvermogen en ik kan me niet voorstellen dat de''pappa''van alle paardjes er dan niet meer zal zijn..geen vrolijk gehinnik bij het zien van ons of de paarden... Verdrietig
sorry voor het lange verhaal maar ik wou het graag kwijt..
ik zal proberen een foto van hem te plaatsen..
groetjes esther Huilen

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie