www.echteleeftijd.nl paardrijden niet intensief?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

www.echteleeftijd.nl paardrijden niet intensief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:12

Ik ben even de vragenlijst aan het invullen daar, en daar gaan ze van uit dat paardrijden gewoon op 1 niveau zit qua inspanning en niet zoals wandelen, fietsen, skien enz. dat je dat rustig, intensief, inspannend enz kunt doen.

Nu merk ik zelf altijd behoorlijk wat verschil tussen een uur les en na de les moe zijn of een uurtje langs de weg gaan stappen. Als ik 2 paarden achter elkaar intensief gereden heb, dan kan ik dat soms wel degelijk voelen.
Paardrijden kun je toch ook op verschillende intensiteitniveau's doen? Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:14

Nou, na een lesje ben ik anders doodmoe Haha!.
Hangt idd. wel vanaf wat je doet, maar je kunt er zeker moe van worden Lachen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:16

Ja hoor heb je wel eens een paard onder je gehad die je vooruit moet schoppen Haha!
En dan zeggen dat dit niet intensief is...... hoe durven ze.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:17

Ik denk dat het eerder verouderend werkt Haha!
Je wilt niet weten hoe vaak ik loop te fronzen of rare bekken loopt te trekken als ik met de paarden bezig ben en dan heb ik het niet eens over de zorgen die je er soms van hebt.
Al met al behoorlijk rimpelmakend Haha!

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:19

fsoudan schreef:
Ja hoor heb je wel eens een paard onder je gehad die je vooruit moet schoppen Haha!

DAt nog niet eens, ga maar eens een uur lang je concentreren op je houding, en daarbij moet het paard ook nog fatsoenlijk blijven lopen. Haha!
Ook dan voel je dat wel hoor.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:25

germie"]
[quote="fsoudan schreef:
Ja hoor heb je wel eens een paard onder je gehad die je vooruit moet schoppen Haha!

DAt nog niet eens, ga maar eens een uur lang je concentreren op je houding, en daarbij moet het paard ook nog fatsoenlijk blijven lopen. Haha!
Ook dan voel je dat wel hoor.
[/quote]

Tuurlijk maakte maar een grapje Haha! Als ik een paard vooruit moet schoppen dan rij ik liever niet
Maar rennen of fietsen is intensiever. Maar als je het leest denk je wel van...... hoe kan je dit nou weten als je zelf nooit intensief hebt gereden.