o jee, wat nou..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 16:21

Ik kan de wei niet meer huren waar Seven en Indy in staan Verdrietig Ze stonden daar zo leuk, en nu moeten ze zo snel mogelijk weg. En ik heb geen idee waar naar toe.....Die boer had allemaal vage excuses bedacht waarom wij wel niet weg moesten (hij ging de wei omploegen Verward ). Ook mogen we in een keer niet meer in de stal komen met de paardjes, want "daar worden de andere paarden verkouden van". Ik snap er niets van, ik heb altijd de boel netjes gehouden en op tijd betaald.... Scheve mond\

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 16:34

ja hoor wat vaag! en waarom zouden die paarden van hem verkouden worden van die van jou als die niet verjouden zijn. Ik zou toch echt even gaan praten hoor waarom dat ineens met spoed moet en of hij niet zolang een ander weiland heeft.
Heb je een contract ofzo dat je die huur betaald etc.?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 16:38

nee, we hebben geen contract. En hij wist ook geen andere wei. Ik weet wel waarom hij ons weg wil hebben.....Sinds een half jaar ofzo staat er een handelaar op stal, en die vent wil alles voor zichzelf hebben. Hij heeft eerst de ander pensiongasten weggejaagd (waren er maar drie, maar toch), en toen waren wij als laatste over. Toen ging de kantine ineens op slot, mochten we niet meer komen, en nu mogen we zelfs geeneens meer gebruik maken van de binnenbak/spuitplaats/of buitenbak. Die boer (waar dus alles van is) zei dat ie dat wel tegen ons gezegd had, maar het enige wat hij dus echt heeft gezegd was, dat ze niet op stal konden staan.......en dus niet dat we er helemaaal niet meer mogen komen. Extreme duivel Het was echt de ideale situatie. Zo kon ik ze van alles leren, ook voetjes afspuiten enzo. Ik hoop dat ik snel een wei vind, ze moeten echt snel weg, en anders weet ik niet wat ik moet doen Verdrietig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 16:44

Oh wat balen! Ik weet precies hoe je je voelt! Een tijdje terug zat ik met hetzelfde probleem!
Voel je je ergens thuis en wordt je er zomaar opeens uitgezet Verdrietig
Tja, je mag bij mij komen staan, maar of dat echt een optie is Lachen

Succes ermee meid!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 16:47

HUH???
Jeetje meisje wat vaag joh?? Verward
Ik hoop dat je gauw iets anders vind voor je paardjes!
Liefs Tamara

Koetie

Berichten: 272
Geregistreerd: 23-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:05

Goh wat vreemd? Lekker aardige mensen daar, ofnie?
Prop je paardjes maar zo lang bij ons in de wei hoor Haha! , als het echt nie anders kan.
Veel suc6 ermee!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:20

jeejte wat vreemd je betaalt er toch voor! ik hoop dat je wat vind... plaats es wat advertenties anders
(in winkels)

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 19:21

ja, ik baal heel erg... Scheve mond\ Ik hoop dat ik nu maar weer een heel goed plekje kan vinden Lips are sealed Als jullie wat weten (koetie?? Schijnheilig ) hou ik me zeer aanbevolen!!
Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes Lovers

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:35

Jeetje is het ene probleem opgelost komt het volgende probleem weer....wat een pech meid! Ik hoop dat je snel weer een nieuw plekje voor je paardjes vind, ik zal 'meekijken'

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 20:28

het was echt veemd. Indy is een tijdje weggeweest (kliniek), en terugkomen was helemaal geen probleem. Hij had het dus toen ook al kunnen zeggen. Toen heb ik gevraagd of Seven erbij mocht. Geen probleem. Toen had hij het ook al kunnen zeggen. Nu heb ik sinds een week 2 paardjes, en nu moeten we opeens weg. Als ie dat nou wat eerder gezegd had Extreme duivel

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:38

Dreig eens met een advokaat. Ook zonder contract geldt de wet op de huurbescherming. Zoek dat eens uit alvorens in paniek te raken. Mogelijk heeft de boer geen poot om op te staan. Ik neem tenminste aan dat je huur betaald voor de wei.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 20:40

ja, ik betaal 100 gulden per maand., Het is ook niet zo dat we echt morgen weg moeten zijn, maar een week of 2 denk ik, heeft ie niet echt gezegd. Maar Indy kan ik zo ergens kwijt, maar seven wat moeilijker, want da's een hengstje. Hij staat nu gewoon tussen de merries, maar ik weet niet hoeland dat nog kan

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:49

Manon, wat rot zeg!!!! Ik weet niet wat ik hoor. Wat moet je nu doen???? Almelo is ook niet bij mij in de buurt, anders mocht je ze vast wel een poosje bij ons dumpen.... Al zou ik ook niet precies weten hoe dat zou moeten, maar goed, het gaat om het idee. Succes met zoeken, ik hoop dat je heel snel iets vind!!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 22:47

Ow wat balen voor je! Ik heb al wel meer vage verhalen gehoord over die duitse handelaar. Hij is ook bij ons op stal geweest (gewoon kijken Verward ). Als we plek hadden op stal kon je wel bij ons denk ik. Maar in de winter zit bij ons echt alles vol, we moeten zelfs extra stallen laten plaatsen.
veel suc6 met zoeken!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 09:05

heej concorde, waar sta jij dan? Hebben ze geen plekkie over in de wei, heel misschien? Verward