Ik ben dooooooooodddddmoe........................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 22:52

Tja het is weer zover het jaarlijkse Formido concours is weer aan de gaan. Dat betekent 3 dagenlang super gaaf springen.
Doordat leys zijn rug niet helemaal 100% is spring ik dit jaar niet mee Huilen ik had wel verschrikkelijke jeuk grrrrrr. Ik had me dus maar opgegevens als vrijwilliger.

Dus stond ik daar op vrijdagmorgen om 9 uur bij de ring (ringmeester) van het progressief springen. Wij hebben een 100 meter bak dus zowel klassiek als progressief in een bak. Ik moest alle nummers van de ruiters doorgeven aan de jury.
Om 13 uur was is daarmee klaar werd er aan mij gevraagt of ik bij Mevr. Van Vulpen (moeder van Anne) en Cor van Soest wilde gaan zitten omdaar de startende ruiters en paarden omte roepen door de microfoon. Nou dat wilde ik wel gaaaaaaf is dat. Omdat Mevr. van Vulpen bij ieder paard en ruiter wel persoonklijk kend. Kreeg ik ook een hoop "inside" info dus ik ben weer aardig bij hihi.

Om de 50 starters (2uur) werd de bak gesleept en hadden we dus ff pauze. Tussendoor werden we lekker verwend met broodjes en soep en veeeeeeel koffie. Vrijdagoverdag begon het met de L met ruim 175 start pfffffff lekker veel dus. Er waren 3x 7 prijzen dus de kansen waren redelijk. De beste 16 ervan gaan naar de finale dit van alle klasse. Om 18 uur was het klaar en konden we lekker eten (verzorgt door Van der Maat Lovers). Perfect trouwens want het is tpoch zwaar zo'n dag zitten. En om dan vet te eten wordt je ook niet blij van Lovers.Om 18:30 begon de B daar waren er ook ongeveer 125 starters en uiteindelijk was ik om 22 uur klaar en kon ik lekker naar huis.

Zaterdag begon het weer om 9 uur en was ik dus weer aanwezig. Ik zou eigenlijk balken rapen bij de hoofdring maar al snel zat ik weer achter de microfoon in het progressief parcours. Vandaag het M en het Z en later het ZZ maar daar was maar een ring van. Ik heb genoten wat een paarden en een ruiters Kwijl . Ik heb me kostelijk vermaakt om Marc verheyden en Richard Kaptyen die de namen van hun paarden om de haverklap niet wisten. Nou ja de vader wisten ze wel Verward. Mevr. van vulpen kende de paarden gelukkig wel (tja haar schoonzoons he).

Uiteindelijk was ik dus om half 7 klaar met het Z en werd alles omgebouwt voor het ZZ maar dat was maar een ring. Al snel zag ik dat Anne Van Vulpen zowel in het klassiek als progressief met Captivation de eerste plek inpikte Lovers. Wat kan die toch springen Kwijl.

Ik heb toen niets meer gedaan ik vond het wel best en mijn eigen knollie verdient ook nog aandacht Lovers. Die was trouwens niet helemaal blij met de sitautie omdat het progressief parcours naast zijn stal is (zit een muur tussen). Dus hoorde hij mijn stem goed alleen hij zag me niet. Als ik dan in de pauze in de gang liep sloeg hij flink tegen de deur om aandacht de scheet. Ik heb hem dus maar even flink verwend erna. Hij was ook superbraaf met rijden vanavond en errug los in zijn rug. Mhh hij dacht zeker als ik braaf ben mag ik springen hihi sukkel.

Uiteindelijk was ik om kwart voor negen thuis en ben even op bed gaan liggen. Maar ja kon het niet laten moest toch ff nog BOKKEN.

Morgen hoef ik niets te doen want dan zijn alle finales ben benieuwd wie de nieuwe Formido Indoor kampioen wordt Lovers. Voor de rest zie http://www.zilfiashoeve.nl

Pffffffff en nu ga ik naar bed Slapen Dromen Gaaaap

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-27 22:58 ]</font>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 13:55

Springt ze ook Janna alleen als er geen nationale wedstrijden in de buurt zijn mag ze meer springen in het ZZ. Er zijn niet zoveel wedstrijden op dat niveau.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers