WOW lippizaner

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 14:44

Ik vind dat het ook anders kan, maar niet alleen via internet. Herc hebben we gekocht, zonder op proef ed, maar gewoon zovan: je mag hem inruilen, maar je krijgt geen geld terug (als we Hammie weer terug zouden willen). Tja, dan doe je dus niets.
Voltrack ging heel anders, die hebben we gekocht met heel goed overleg met de fokker, als het niet zou klikken of als hij toch té zou blijken voor ons, dan mochten we hem NEtime terug brengen. Hij wil nl gewoon zijn goede naam behouden. En dat is heel logisch, als iedereen nou een goede naam zou hebben ofzo. Maar nee, veel gezeur ertussen door.
Ham en Joop hebben we gekocht nadat we ze al een half jaar elke dag hadden meegemaakt, en dat ging prima, dus waarom niet. Maar ja, veel mensen denken eerder aan zichzelf dan aan hun paard oid. Moet toch een goed te huis hebben? Vinnik echt heel erg belangrijk, ik stop Joop liever in de worst dan dattie ergens niet lekker in zijn velletje zit...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 15:48

precies, ik zoek iem die hem verdient, maar ja, hoe kun je dat dan bepalen? Als ik hem via een handelaar verkoop (naja, ik m'n ouders meer), dan moet iem helemaal opnieuw ontdekken wat zijn gebruiksaanwijzing is, dat doe ik hem niet aan. maar als je het erbij verteld levert hij geen ruk op...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:13

ja... als de NS nog rijdt tenminste... want ik hoorde toen ik langs B'hoven fietste dat het hele treinverkeer platlag (vanochtend nog treintjes gezien)... Dus Ym, hoe kom jij naar huis? Of heb je iets geregeld (op zich is Soest niet zo ver, gewoon Soestdijkse af toch?)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie