madelein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-01 19:34

hee, hoe gaat het......en met Leonora?
Rijd jij nu nog wel met haar?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 19:42

haha snel gezien!
Ik was nog 'even' aan t bijlezen, want moet zo naar dansen!
Ik rijd momenteel heel weinig, niet omdat leorna drachtig is ( beweging doet eerder goed dan kwaad, op een rustige manier dan), maar wegens tijdgebrek. Ze staat op het land en is vaak erg vies. Voordat ik haar gevangen, hierheen gehaald, gepoetst en opgezadeld heb, ben ik ca. 3 kwartier verder ( kaplaaren verwisselen voor rijlaarzen wegens 10 kilo blubber eraan, etc.) dan een 45 min. rijden en aftuigen etc., .. Daar heb ik al met al dus zo'n 2.5 uur voor nodig. En dat red ik vaak niet. de laatste dagen ben ik veel thuis, maar moet wel nodig werken aan mijn scriptie!
ben wel van plan zeer binnenkort weer es een ritje te gaan maken.

Ik zal je als ik wat meer 'mailtijd' heb 'ns wat vertellen over de keuringen e.d. of wat wil je weten, praat misschien wat makkelijker. Mijn keurings-en ibop-ervaringen?
Moet nu zo stoppen, helaas.
till next time!
madelein

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-01 22:10

Hoi
Heb jij haar altijd op het land staan....of heb je haar ook zo af en toe op stal staan!!!

Heb je nog meer paarden?

Oliva staat het hele jaar door op het land en het is nu net drijfzand hahaha....nee ik heb erger gezien....vorige week nog naar een ander fjordje wezen kijken en die stond dus echt in de blub heeeeel diep.....toen dacht ik dus "och bij ons valt het nog mee hahaha.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 15:50

ja, ik heb ze beiden dag en nacht in het land staan. Vooraan, bij het huis, ligt de grond wat lager ( loopt licht schuin af) en de paarden staan hier ook vaak, omdat hier het eten verstrekt wordt..je raadt 'm al; dat stuk is zeg maar zwart haha. da's echt alleen blub, een stuk van ca. 50 vierkante meter. De rest is nog wel te doen, het gras is niet veel meer nu, maar dat komt over een maand of 2 wel weer goed.
Jj had ze ook met de sneeuw buiten staan ( ik wel..zielig hoor..)
daar heb ik wel voor 3 jaar verschillende kerstkaarten aan over gehouden haha.
1 is a; klaar, had ik dit jaar willen gebruiken, maar werd helaas pas een dag voor kerst geleverd, helaas..
Die liggen dus klaar voor volgend jaar.
gaan jullie ook naar de hengstenkeuring in maart?
is best leuk en leerzaam hoor!
Ik ga daar ook sinds 3 jaar steeds heen.
madelein

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-01 19:28

ja wij hadden ze ook buiten staan met de sneeuw....maar helaas geen foto's gemaakt, maar ze hebben nu dus weer sneeuw voorspelt en dan als het valt dan wil ik wel ff wat foto's maken!!!
Op ons land staat ook geen grasspriet meer hahaha......ook het zelfde verhaal als bij jou waar ze gevoert worden is alles zwart, maar gelukkig hebben we er nu een stuk land bij, dus gaan ze daar eerdaags heen en dan kan het andere land bijgezaait worden.
Ik wil wel naar de hengstenkeuring en ik hoop dat ik kan gaan want mijn vriend heeft net op die dag het examen voor het koetsiersbewijs......dus hopelijk is dat dan s'morgens zodat we dan ook nog naar hoenerloo kunnen!!!!!

Heb jij trouwens 2 fjorden?