voor het eerst met zadel!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 20:37

vandaag voor het eerst met zadel gereden, ik had wel die dag dat ik hem ging bekijken met zadel gestapt...maar vandaag dus voor het eerst op de nieuwe stal...hij is heel bang steeds als ik m"n rechterbeugel aan wil doen, ik probeer het zo voorzichtig mogelijk te doen....
verder ging het goed, ik had maar een zweepje gepakt, om heb dan te proberen te leren de volgorde van been...niet reageren, tikje...het hielp wel hoor, hij snapt het nu allemaal wat beter...
ik heb zelfs kleine stukjes gedraaft, gewoon een langezijdtje en dan weer overgang terug...
alleen 1 nadeel van scheve beugelblokjes:ik moet dus alleen aandrijven als hij te langzaam gaat ander raakt hij afgestompt(ik bedoel, op sommige maneges leer je dat je altijd moet drijven...)maar met die iritante beugelblokje moet je je benen er bijna wel aanhouden, maar dat is juist niet mijn bedoeling!!!dus dat wordt morgen nog maar ff langs de ruitersportzaak om rechte te halen...
ik heb nu trouwens een oud vzh zadel voor 150 gekocht, dan heb ik iig iets. als we wat verder zijn met rijden, volgend jaar ofzo, koop ik wel een geweldig dressuur zadel... Haha! Haha! Haha!