Juryleden opleiding

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Juryleden opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 11:55

Nou, het is zover, als het goed is heeft iedereen die dat aangevraagd heeft, vorige week het inschrijfformulier in de bus gehad voor juryledenopleiding?!

Ik had hem binnen en nog dezelfde dag weer verzonden. Hopelijk is het 'op tijd' bij de KNHS binnen.
Het gaat nl. in eerste instantie om 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt', dus: je moet gewoon mazzel hebben dat de TPG haar post op tijd bezorgt (en bij jou bezorgd heeft).

Nou, duimen dus!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 14:10

Olgaatje schreef:
Tof hey!! Dat je die opleiding gaat doen! Lijkt me ook erg tof! Waar ga je het precies doen enzo?? Nou ik zal in ieder geval voor je duimen OK dan!



Nee hoor, is helaas nog niet zeker dat ik het ga doen. Dit was een formulier die je moest insturen en dan maar duimen dat je erbij zit! Daarna wordt, afhankelijk naar behoefte, gekeken in welke regio je woont en hoeveel nieuwe juryleden daar nodig zijn.

Dusse... duimen maar *LOL*

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Benita, cariena1, chldsy, DeGelukkige4, Flew, KaasSouffle_, Liaan, MairiMacBran, Mo_Noah, neline11, SsSimonee, Tango1979 en 122 bezoekers