Ik ben trots

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Ik ben trots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 15:21

Ik ben trots op mezelf!!

Als ik voor de eerste keer op een paard klim wat ik niet ken durf ik ALLES.
Als er dan wat gebeurd, bijvoorbeeld [VvdD] hoe opstappen na val
ben ik m'n vertrouwen kwijt.
Afgelopen dinsdag zijn Passion haar kiezen gevijld (onder verdoving) en naderhand heb ik 1,5 uur in haar stal gezeten.
Het leek alsof ze me dankbaar was omdat ze de dag erop heel erg lief tegen me was.
Donderdagavond heb ik in een binnenbak gereden, nog wel met wat hulp erop, maar ik voelde me wel heel veilig.

Vanmorgen om 9.00 uur les, er helemaal zelf opgeklommen en ik ben supertrots op mezelf.
De les zelf was met vrij veel verzet. Ze heeft vorige week een weekje stil gestaaan ivm haar kiezen, die denkt natuurlijk héél slim; 'als ik nu weer met m'n hoofd in de lucht ga lopen kan ik weer een week uitrusten en lekker spelen in de wei', maar toch hard gewerkt.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:32

Nou dan mag je toch zeker trots zijn op jezelf!
Had ook het andere topic een beetje gevolgd, en vind het super knap dat je er weer opgaat nu!
Je mag zeker heel erg trots zijn op jezelf!_/-\o_ Lachen

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:11

geweldig OK dan!
Ik had dat met de voeten schoon maken van mijn paard. Ze wist dat zo goed dat als ik dat deed (ze is 1.64m) ze haar maar wat moest laten hangen en ik liet haar los. Verward Ik heb er toen bijna een uur over gedaan echt hé, eerst 1 voor been en dan (het was het ergste met haar linker achterbeen dan liet ze haar gewoon helemaal op haar billen vallen) maar tegen haar praten en aaien,... en toen een achterbeen en dan weer wat gerust stellen,... en dan de rest. Het gekke was dat ze dat met de staleigenaar niet deed alleen bij mij Verward En toen heb ik mijn moed bij elkaar genomen en haar linker achterbeen gedaan en haar kordaat gezegd dat ik het niet leuk vond als ze ging zitten Verward en ze heeft het niet meer gedaan. Fier dat ik toen op mijn eigen was *LOL* Bloos niet te geloven.
Ik denk dat jij nu ook zeker een reden hebt om echt fier,... op je eigen te zijn. En wanneer ze volgende keer weer een stapje herzet gewoon doorbijten en je niet meer laten doen. Je hebt nu bewezen dat je het kunt. (dat doe ik ook als ze het toch probeert, ik hou gewoon haar been vast en laat zeker niet meer los)
Veel succes en zeker niet opgeven als het een keertje minder gaat. OK dan!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 11:19

Dank Lachen

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:09

iefke schreef:
Ik ben trots op mezelf!!

Als ik voor de eerste keer op een paard klim wat ik niet ken durf ik ALLES.
.

dan ben jij precies het tegen over gestelden van mij Tong uitsteken
ik durf juist bijna niks....
t ging een tijdje heel erg goed was er bijna vanaf Lachen
maar nu durf ik niet eens meer naar buiten met Hnata(is het paard van mij zus waar ik op rij)
terwijl ze altijd zo ontzettend lief is Lovers snap er echt niks van maar is wel heel vervelend als je bijna niks durft Verdrietig
maar gelukkig heb jij daar geen last van!
en je kan idd wel trots zijn op jezelf! OK dan!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 19:22

Christiane, als je goed mijn bericht leest heb ik met sommige dingen juist wél moeite!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:12

iefke schreef:
Christiane, als je goed mijn bericht leest heb ik met sommige dingen juist wél moeite!


ja klopt....
jij bent juist niet bang.. en ik juist wel...