Crisis! De geruite kniekousen gaan eruit???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Crisis! De geruite kniekousen gaan eruit???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 10:06

Wat er natuurlijk weer op mijn verlanglijstje stond deze maand, waren de geruite rijsokken.... Nu hoorde ik gisteren van Roy dat in de omgeving van Venlo, geen geruite sok meer te vinden is.... ze gaan eruit volgens de verkopers... Huilen
Wel komen er andere sokken voor terug (lees: bijv. de Stapp-sokken), maar die vind ik helemaal niet zo leuk als de geruite versie!

Hebben er meer mensen van deze ramp gehoord en zo ja, wat moeten we nu met onze verslaving aan deze sokken doen??? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 10:12

Ik vond het al zo vreemd joh! Die dingen vliegen als warme broodjes over de toonbank. Een van de verkopers had tegen hem gezegd dat ze helemaal niet meer te krijgen waren, wel vaag dan!
Sjuim, you just made my day Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 13:54

Eerder Venlo achtergesteld gebied dan denk ik Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 21:39

Ik zag ze idd nog op de markt vandaag *jippie*. Enneuh Roy heeft echt geen grapje gemaakt, daar ken ik hem te goed voor. Plus: ik weet al wat ik wel krijg Knipoog.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 22:32

Mijn vriendin schoot al vreselijk hard in de lach toen ik zei dat ik een geruite panty/maillot voor mijn verjaardag wilde hebben Haha!. (Nu nog een geschikte rok erbij vinden, vriendin vond het namelijk wel echt iets voor mij Tong uitsteken.)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Contemplate, Elegance_, Jet, josien_m_, lina1998, midori, Miiej, SemrushBot, SunnyHorse, Vagabondo, vilheide en 100 bezoekers