Nieuwe instructeur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Nieuwe instructeur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 22:10

Een week of drie geleden vertelde onze instructrice dat ze ermee ophield. Onze gehele stal (vier vrouw) had les van haar, dus het was even schrikken. Wat moesten we doen?

Ik heb toen nog een topic geplaatst voor instructie en een aantal positieve reacties gekregen, maar verder nog geen actie ondernomen.

Maar een stalgenoot was ook gaan zoeken en had al snel iemand geregeld.
Hij is vanavond voor het eerst geweest; twee van ons hebben nu bij hem de eerste les gehad.
Wij zijn erg enthousiast van onze paarden gestapt! Het is sowieso prettig om eens les van een ander te krijgen; rijtechnische problemen worden weer op een andere manier belicht en het kan erg verhelderend werken. Het rijden ging ook wel erg goed.

Hmmm…ik zit eigenlijk nog steeds na te genieten :) .
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 15-09-16 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic gesloten op verzoek van de familie van de overleden topicstarter

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:50

Fijn dat het zo goed is gegaan. Heel veel succes en plezier nog met je nieuwe instructeur! Fijn gevoel is dat als het goed gaat he Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:56

Fijn dat het zo goed beviel.
Heb je nog wat gehad aan degene die ik je ge pb-t heb? (nou ja het telefoonnummer en de naam dan Knipoog)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:05

Hai, ik hoop dat het geslaagd is en alles goed gaat met je nieuwe instructeur, al hoop ik niet dat je van ene Richard N. les krijgt uit den haag, want dan kom je meestal bedrogen uit!
Mocht je wel les van hem krijgen, pas dan goed op, want hij doet zicht beter voor dan hij werkelijk is!!!
(maar daar had ik helaas ook 10 lessen voor nodig om daarachter te komen)

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 13:41

Nee Sjimmy, met jouw info heb ik nog niets gedaan, maar ik bewaar het zeker! Eerst maar even kijken of deze instructie blijft bevallen!

Tja, Richard N. ken ik wel. Hij is anderhalf jaar geleden bij mij geweest voor een proefles. Hij wilde me geen les geven; mijn paard was net onder het zadel en kon te weinig naar zijn zin. Hij leerde mensen liever appuyeren en piaffes. Ik wist meteen dat ik hem dus nooit meer zou benaderen. Als iemand al niet bereid is aan de basis te gaan werken.....

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:42

sannah schreef:
Tja, Richard N. ken ik wel. Hij is anderhalf jaar geleden bij mij geweest voor een proefles. Hij wilde me geen les geven; mijn paard was net onder het zadel en kon te weinig naar zijn zin. Hij leerde mensen liever appuyeren en piaffes. Ik wist meteen dat ik hem dus nooit meer zou benaderen. Als iemand al niet bereid is aan de basis te gaan werken.....



Juist, dat is nu eenmaal zijn probleem!!! Hij slaat liever de basis direct over.
Ik kan maar 1 ding zeggen, je hebt de juiste keuse gemaakt door het bij een proefles te houden! OK dan!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 14:02

Ik had al ergens gelezen dat je met hem gestopt was. Is bovenstaande ook de reden bij jou geweest? En heb je al iemand anders gevonden?

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 14:25

Onder andere is bovenstaande idd de rede, ik moest mijn paard voornamelijk omhoog rijden, terwijl juist het voorwaarts neerwaarts zo belangrijk is bij mijn paard, maar daar wilde Richard N. niets van weten, LOOSER.
Hoezo verstand van paarden?? Verward

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 21:15

Heeft-ie zijn website ook meteen maar uit de lucht gehaald?!
Wat heb je met die man gedaan, Cinzano Haha! ?

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:24

mmmmmmmmmm....was het ook nog een lekker ding ?? Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:23

sannah schreef:
Heeft-ie zijn website ook meteen maar uit de lucht gehaald?!
Wat heb je met die man gedaan, Cinzano Haha! ?


Hi hi, was het maar waar... helaas is zijn site weer actief, jammer!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:24

casanova schreef:
mmmmmmmmmm....was het ook nog een lekker ding ?? Knipoog



Kaal, klein en een ongelooflijk gladde babbel!!

Dus om antwoord te geven op je vraag,

NEE, het is echt een engerd!!!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:05

Cinzano schreef:
Hi hi, was het maar waar... helaas is zijn site weer actief, jammer!


Ja, inderdaad, hij doet het weer. Je bent wel meteen van zijn site verwijderd zie ik! Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:06

ja ja, hij laat er geen gras over groeien!

Maar goed ook want ik wil helemaal NIETS meer met die bedrieger te maken hebben.