even op hol!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgiƫ

even op hol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 09:47

Hoi

Zondag een lekkere lange rit gemaakt met mijn meissie. Alles ging perfect op een enkele (intussen al perfect in het scenario passende) poging tot terugdraaien wegens een hele enge stoel die achtergelaten was langs de weg. Op zulke momenten voel ik perfect aan dat ze me toch weer even wil testen en wij er dus gewoon langs, even snuffelen en weer door!

Maar.. op de terugweg moesten we voorbij een klein shetlandhengst die mijn dame wel zag zitten Lovers , met een rotvaart kwam hij afgestormd.
Onze Bel verstijfde helemaal!! Verward Ditmaal was het dus menens, en ze schoot me daar even op hol in een rengalop! Scheve mond Iedereen heeft altijd tips van dit en dat moet je doen als ze ervandoor gaan,maar ik verzeker jullie dat ik even totaal vestijfde en dacht van ok proberen blijven zitten en we zien wel.

Gelukkig kwamen we op een heel nauw pad met allemaal plasen, en ging ze gewoon vanzelf over in een rustig drafje, OEF!

De adrenaline heeft lang nagepompt!!

Maar dat zal me toch niet tegenhouden om terug buiten te gaan!!
Alleen dat hengstje is wel een probleem, want als ik naar het bos ga moet ik daar altijd langs! Scheve mond

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:16

na verloop van tijd zal ze daar wel aan wennen.

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:43

misschien handig om een keer langs dat hengstje te gaan als ze hengstig is?
nee grapje hoor,denk inderdaad dat ze er wel aan went hoor,gewoon rustig langsstappen.

scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 17:22

grapjas!!!

hoop het id en dat ze niet elke keer een sprintje trekt want ik moet er altijd langs als ik naar dat bos wil, slik

ze kent hem wel hoor maar meestal staat hij achterin aan een touw vast en negeert ze hem

weet echt niet wat haar mankeerde deze keer

is wel goed om mijn bloed dun te houden!!! hihi

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:49

haha dat ook weer meegemaakt, maarja, toch blijven gaan als je er iedere keer langs moet ! Succes