Hoe doen jullie dat in het donker ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Hoe doen jullie dat in het donker ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 20:26

Hoi,
Ik vroeg me af hoe jullie je paarden verzorgen in het donker. Ik ben 3 dagen om 5 uur thuis en 2 dagen om 4 uur Boos! . Ik heb wel verlichting in de stal maar niet in de wei ofzo. Dus ik sta mijn paarden in het donker te longeren terwijl ik ze nauwelijks kan zien Clown en te wandelen want als het ene paard is geweest moet de andere ook perse Knipoog Kan nog net 1 keer in de schemer rijden Doen jullie dat ook zo Verward of hebben jullie nog slimme ideetjes

Groetjes Els Marie


Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 19:01

Tja, ik rij liever niet in het donker, want dan zie ik de mest niet en daar glijden ze zo over uit Boos! . Ik wou dat we er een grote lamp konden plaatsen, maar het is mijn wei niet en waar de lamp eventueel geplaats kan worden is het altijd het blubberigst Boos! . Maar ik red me wel, ik vroeg me alleen af hoe jullie dat deden. Knipoog Haha!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 20:59

Mijn stal en opslagplaats is ook goed verlicht hoor . Ik kan alleen de paarden geen beweging geven in het licht. Gelukkig komen mijn paarden altijd als ze mij horen Lovers , en meestal staan ze zelfs al op het stoepje te wachten. Lovers


Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 10:40

Ik heb op zaterdag een uur les en daar moet ik eerst drie kwartier heen lopen en dan nog terug (wel ernaast) maar dat is vrij zwaar voor mijn paard . Hij houdt het dan ook niet vol als hij niet regematig genoeg beweegt dus doe ik het maar in het donker.
's Ochtends wat doen is ook niet echt de optie, moet op woensdag na iedere dag het 1e uur beginnen en daarvoor nog de paarden voeren. Woensdag ben ik de 1e 3 uur vrij Cool Haha! en dan geef ik ze allebei beweging Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, amaniblauw, ardanwan, bamisalami, Dartel, Fly_high, GoogleAdsense, Jet, Marcella, Mews, pearlie, Rijsa, sasja0705 en 120 bezoekers