grappig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 18:09

hihi ff een grappig verhaaltje tussendoor. dat hoorde ik vandaag van de eigenaresse van crosby (waar dus ook quinto staat)
ze hebben de veulens dus naar buiten gegooid met de mams van quinto. dat gaat allemaal heel goed.
en (nu het leukste) crosby staat dus met drie merries in de wei. gister waren er twee een beetje hengstig dus cros natuurlijk goeie zin. Party!! Kwijl heeft ie eerst karianne gedekt en toen besprong ie suzanne. MAAR dat vond karianne niet zo leuk en schopte crosby van suzanne af. ik lag helemaal in een deuk toen ik het hoorde. karianne is namelijk de kleinste merrie die we hebben (ong 1.35/1.40m ofzo) en crosby is (laatste keer dat ie opgemoten was) 1.53m. suzanne is weer wat groter dan cros. had het graag willen zien hoe dat was gegaan Party!! *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!



akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 18:18

echt wel, karianne is opok zo'n schatje. grote kans dat als ik crossebos niet meekrijg op het weekend dat ik karianne meeneem. past net dusseh. en ze kan ook nog eens springen!!! *LOL* *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 19:53

karianne heb je nog niet gezien kim, maar die lijkt wel heel veel op debbie (die met veel bruin) en ik weet het nog niet welke ik meeneem. hoop natuurlijk op crossebos.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, gillian, Mark0919, rocky_1995, Vagabondo en 44 bezoekers