De eigenaar van Blacky leer het ook nooit he!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:57

wat balen zeg!

ik zou de dierenbescherming meteen weer bellen als ik jou was

mijn smid komt hier vanmiddag, das dezelfde die toen bij blacky is geweest, hij heeft het nu hardstikke druk, dus als de eigenaar hem belt zal je wrsch nog 2-3 weken moeten wachten, moest ik nml ook Scheve mond

er is een andere smid in de ziektewet ivm zn rug, en hij neemt nu die klanten er ook bij, dus heeft ie t hardstikke druk

maar als ik jou was zou ik meteen de dierenbescherming weer bellen, want t ging juist zo goed met blacky, dan moet ie weer optijd naar de smid zodat t ook goed blijft gaan met hem

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:50

ik zou toch de dierenbescherming weer even bellen als ik jou was
want hij heeft geen vers water&moet nodig naar de hoefsmid

toen ik de dierenbescherming de vorige keer heb gesproken over blacky zeiden ze dat alles vanaf toen in orde moest zijn, zowel water als zn hoeven enz

ik hoop dat hij blacky wil verkopen!

succes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:56

ik heb je gepb't maar inmiddels heb ik de brioef van de DB gevonden, met daarin het nummer wat ik toen moest bellen(is een ander dan het landeijke meldingsnummer) en met een code die ik door moest geven, zodat ze het in de computer konden opzoeken

zal je dat ook nog ff doorgeven, en als t allemaal niet helpt, dan bel ik maandagmiddag of dinsdagochtend zelf nog wel een keer(kan ik gelijk bellen voor dat shet veulen waarop gereden wordt in veldhoven, staat hier ook op VvdD)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:01

hey, t is inderdaad weer tijd dat thijs weer langs komt om zn hoeven te doen!

dat wat je op die hoef ziet is niets ergs hoor, gewoon soort losse/natte velletjes van de hoef

je kan ze n keertje invetten, maar die van mij hebben t ook weleens, zeker als ik de voetjes heb geschoren zitten er bij Quentin wat van die randjes

laat je even wat weten als je de DB hebt gesproken?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:12

ja ik snap dus ook niet dat ie niet gewoon met thijs afspreekt dat ie iedere 2/3 maanden komt
das een keer of 5 per jaar
5x23 euro is 115 euro, als ie er dat per jaar niet eens voor over heeft om te zorgen dat zn hoefjes goed zijn Boos!

zeker omdat blacky al hoefbevangen is geweest, echt ik snap niet dat sommige mensen zo laks kunnen zijn als t om de gezondheid van hun pony gaat!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:42

hmm als ze gelijk wisten over welke pony het ging, dan betekend het wel dat ze de vorige keer toch wel intensief er mee bezig zijn geweest, en dat ze dus ook de foto;s nog kennen die ik had gestuurd toen, met zn zomerexceem en toen heel zn kont zelf kapot geschuurd was en heel zn hals vol zat met korsten enzo, en van zn hoeven hoe ze er toen uitzagen

als ze niets doen, dan bel ik nog wel een keer, doe ik gewoon alsof ik niet weet dat er al door jullie is gebeld, maar dan zeg ik gewoon dat ik bijna een halfjaar geleden had gemaild&gebeld over hem, en dat ik er laatst weer ging kijken en dat hij dus weer met hele lange hoeven en zonder vers water stond

wie weet dat ze wel wat doen als er meer mensen bellen?

ik ga donderdag wel even bij blacky langs, even appeltje brengen Lachen

heb dan toch les bij ton, ben er dan al vlakbij!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 16:58

doe het graag hoor Lachen blacky is gewoon n lief pony'tje dat een beter baasje verdiend dan die eikel die hij nu als baas heeft!
zou hem bijna mee willen nemen en hier in de wei willen zetten, eens kijken hoelang het duurt voordat de eigenaar doorheeft dat ie weg is Scheve mond

hij past makkelijk bij Quentin in de trailer Knipoog haha nee dat zal ik maar niet doen, maar ik hoop wel echt dat de DB er nu eindelijk echt iets aa gaat doen en niet alleen maar een waarschuwing geeft!

had gelezen dat je hem water hebt gebracht, maar hij had daarvoor dus geen water, dus zeg ik dat ook tegen de DB, wie weet dat ze er dan sneller wat aan doen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 07:39

Elles"]
[quote="sunshine schreef:
Moeten over 4 weken terug bellen... Scheve mond
Vier weken? Wachten ze nog zó lang met actie te ondernemen? Verward Dat is dan wéér een maand waarin Blacky het zonder hoefsmid moet stellen. Waarom moet dit zo lang duren?
[/quote]

als je bij de dierenbescherming iets meldt dan krijg je standaard een brief, en gaan ze kort daarna kijken
daarna gaan ze iets ondernemen(eigenaar waarschuwen, boete geven, onderzoeken of ie al vaker waarschuwinge heeft gehad, en daarna wordt de zaak afgerond

zodra de zaak is afgerond mag degene die de melding heeft gedaan contact opnemen om te vragen hoe het nu verder gaat en wat ze er aan gedaan hebben

het wil dus niet zeggen dat ze pas na 4 weken iets gaan doen

die 4 weken is een standaard termijn waarin ze dus de zaak afhandelen.


ik hoop dat ze die eigenaar aanpakken, en ik bel misschien ook nog wel, ergens volgende week, ns kijken of ze er dan misschien sneller wat aan doen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, bonnielau, dierenfan, EmptyWords, LB2003, SemrushBot, Vagabondo en 51 bezoekers