zadeldieven muiderberg!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

zadeldieven muiderberg!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 14:02

vanacht is bij mij op stal bezoek geweest Boos! alle zadelkasten zijn open gemaakt ,stallen vernield zodat ze naar binnen konden. en...... mijn grote vriend de waakhond hebben ze opgesloten!!!!! hoe dit kan begrijp ik echt niet! mijn hond loopt voor de bewaking en grijpt je echt als je niet op het terrein hoort. Eigenlijk heb ik het vermoeden dat ze hem wat gegeven hebben want hij was niet helemaal op en top vanochtend..maaar ja zal het nooit weten gelukkig is met de paarden alles oke en ze hebben niet zo heel veel zadels mee kunnen nemen 3 maar..
er is wel goed over nagedacht om in te breeken want ze hebben er echt veel moeite voor gedaan, oa. een dikke balk van 5 meter lang mee gesleept zodat ze over de sloot konden... gelukkig hebben we wel een zaklamp van ze gevonden dus het zou mooi zijn als de politie daar vingerafdrukken van kan vinden. nou ja afwachten maar... stelletje klo...zakke.!
ps nog een tip! alle slotjes krijgen ze open dus zorg ervoor dat je zadel echt goed en veilig weg ligt!!!!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:09

Het houdt ook niet op he!!!
Wanneer leren mensen nu eens van andermans spullen af te blijven?
dat ze de hond iets gegeven hebben zou dus heel goed kunnen,bij kennisen van ons hebben ze de honden (4) ook wat gegeven!
1 daarvan is ook goed ziek geweest,dus houd je hond even in de gaten!
Suc6 ermee,groetjes van lundi

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:59

Jeetje, wat een *piep* lui zeg! Arme hond ook nog eens...
Hopelijk waren de zadels verzekerd.

Ik wil je niet bang maken ofzo hoor, maar zouden het ook bekenden geweest kunnen zijn? Misschien heeft die hond idd iets gehad, maar wie weet kende hij ze ook wel.

Jammer dat die hond je niks kan vertellen.
Ik hoop dat deze idioten snel worden gepakt voor jullie!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:05

das vet balen zeg Ankie1.......dat hondje van jou ga ik zelfs een straatje voor om, dus die zullen ze een stukkie worst met een paar slaappillen hebben gegeven. Ik hoop dat ze vingerafdrukken vinden, wat een eikels zeg!!!!!!

Ook al kent dat hondje van Ankie1 je, dan kom je volgens mij nog niet zomaar het terrein op als ie los loopt.......

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:40

Ook bij het verslag van de diefstal in noordwijkerhout heb ik de tip gegeven het nummer van je gestolen zadel door te geven aan winkels die 2e hands zadels innemen(B.V. hippodam etc)
Zij houden lijsten bij en als er dan zo een zadel aangeboden word gaan ze proberen te achterhalen waar het vandaan komt.
Laten we het de dieven niet zo makkelijk maken door alleen maar te vloeken en tieren,maar er ook wat aan te doen!!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:40

Oke, ik ga mijn zadel maar weer mee naar huis nemen. Ik sta er vlakbij namelijk. Boos!

Wens de mensen die hun zadel kwijt zijn maar sterkte.. Cool

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 18:18

mijn hondje mankeerd gelukkig niets hij heeft alleen wel de hele dag liggen pitten! dat zegt genoeg denk ik arm dier

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:52

ankie1 schreef:
ps nog een tip! alle slotjes krijgen ze open dus zorg ervoor dat je zadel echt goed en veilig weg ligt!!!!!


Wat denk je van je zadel gewoon thuis opbergen ??
Want let op.... over een aantal weken zijn de zadels weer vervangen, dus de kans bestaat dat de "heren" weer terugkomen...

Maar alleen schofterig dat ze je hond aangepakt hebben Stoom uit je oren

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:20

Nou lekker weer dan, hoop dat je verzekerd bent anders is het ook zure hap.Dank je voor de tip, ga er morgen gelijk een melding van maken bij ons op stal, ik sta nl in Naarden, in de buurt dus...

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 01:29

oja ff voor de duidelijkheid mijn stal is niet in amsterdam..... maar in naarden/muiderberg! precies op de grens!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:39

He ankie waar sta je? Ik sta op A'damsestrweg

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 08:18

Citaat:
Wat denk je van je zadel gewoon thuis opbergen ??

niet voor iedereen haalbaar; ik woon b.v. 2 hoog in een piepklein flatje met 2 katten. Dan heb ik een gemold zadel (katten) en alles ruikt naar paard en ik sleep me iedere dag een breuk.

In de auto laten liggen is ook al geen optie, die breken ze ook zo open.

De beveiliging van Ankie1 heeft jarenlang goed gewerkt. Toen ik bij haar op stal stond, had ik een kast achterin de box van het paard staan, dan zouden dieven eerst bij dat paard de box in moeten.....

Ik sta nu bij een boer, dan moeten ze eerst het erf op, langs zijn huis.... gaat niet onopgemerkt lukken.....

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 10:14

Kimberley77 schreef:
He ankie waar sta je? Ik sta op A'damsestrweg

langs de a6 naast fokker Haha!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:29

smurf schreef:
Ik sta nu bij een boer, dan moeten ze eerst het erf op, langs zijn huis.... gaat niet onopgemerkt lukken.....


Ga daar maar niet van uit.
hoeveel maneges en privestallen dachten dat het bij hun niet kon gebeuren!!!!!!!!!!!!!!
En voilla je ziet het,het blijft maar doorgaan.

Deze gasten zijn ten eerste niet bang(tevens gevaarlijk)
En komen door weilanden over sloten etc etc.
Het enigste wat ze zou kunnen stoppen is een alarmsysteem.
dat zou mischien nog kunnen helpen maar verder???????????????

Mensen gaat er nou maar vanuit dat als ze willen ze gewoon binnenkomen.

Toch heb ik het idee dat er dagen van te voor,er toch iemand op het terrein gepost heeft.
Kijk goed uit naar mensen die niks op het terrein te zoeken hebben,en spreek deze mensen aan.

Verder wil ik zeggen dat ik het heel sneu vindt voor ankie1 en alle anderen slachtoffers.
Ben zelf ook al slachtoffer geweest 1 1/2 maan geleden.