Hallo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 21:06

Amai dit is precies wel een dynamisch forum, de andere forums waar ik bij ingeschreven staan zijn een beetje (veel) tammer. Waarschijnlijk omdat hier meer noorderburen zijn? Die zijn iets uitbundiger dan wij Belgjes (en das helemaal niet slecht bedoeld Knipoog ).
Alleen was ik beetje Huilen toen ik zag dat mijn naampje al ingepikt was, en ik die dacht dat mijn paardje een originele (en vooral mooie) naam had. Heb ik er maar cijfertje achter gezet hè Verdrietig
Gisteren na lange tijd weer met mijn paardje gesprongen. Had paar weken geleden een les genomen bij iemand die alternatief rijdt omdat Marengo niet meer graag in de piste liep. Overactief op wandeling, maar in de piste niet vooruit te krijgen en vooral niets mee aan te vangen qua dressuur. Gisteren liep hij opeens prachtig mooi, zalig zacht in de mond, luisteren naar de benen. Ik was super blij, die manier van paardrijden heeft dus toch effect! Ofwel wist mijn paardje dat het mijn verjaardag was en heeft hij mij zo een cadeautje gegeven Haha! Maar de uitleg hoort hier niet echt thuis dus ik schrijf er zeker nog eens iets over bij natural horsemanship.
En nu gaan we dus zondag wedstrijd springen, eerste keer na bijna anderhalf jaar en dat terwijl mijn paardje zo geweldig presteert. Ik had eigenlijk niet door hoe hard ik het mis. Ik ben nu al vol spanning aan het uitkijken tot het zondag is om te weten hoe hij het doet. (en hoe ik mijn zenuwen onder controle kan houden Cool )
Ik heb hier weer een half boek geschreven en dat terwijl ik eigenlijk alleen wou zeggen dat ik nieuw was en dat ik hoop dat ik het hier gezellig ga vinden Tong uitsteken

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~



Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 21:23

Hey, bedankt, ik zal ervoor opletten, maar ik vrees dat het al te laat is Knipoog

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BleikjA, Celebi, Desi_2409, Mark0919, Martje80, Vagabondo en 36 bezoekers