Nog even over dat paard met die peesblessure

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:20

6 weken maar? Dat is weinig. Mijn paard stond 3 maanden stil en deze maand ben ik weer begonnen met longeren.
Wens ze maar sterkte, het is niet echt een leuke tijd die je tegemoet gaat... Huilen


Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 18:17

Even off-topic, maar sommige mensen denken alleen maar aan rijden. Als dat een tijdje niet meer kan door bijv. een blessure, dan is het meteen een heel groot drama. Dat is het ook wel, maar je hebt je paard toch niet alleen om op te rijden? Poetsen, en de hele omgang ermee is toch ook leuk?
Toen ik dus aan het stappen en revalideren was (en nu nog) met mijn paard, werd er gezegd, nou je hebt wel doorzettingsvermogen dat je zo lang op je paardje wachten kan, dat zou ik niet kunnen.
Is dat nou zo bijzonder om ook in slechte tijden je paard trouw te blijven? Verward


Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 18:23

Ja, zep ik snap wat je bedoeld. Ik wordt ook echt niet vrolijk van die rekeningen van de DA en pensiongeld en hoefsmid en...en... ga zo nog maar even door. Terwijl je er niks mee kunt, ik zou ook graag naar de vereniging gaan, mijn privelessen weer hebben en gestart hebben met de wedstrijden, maar ja... Ik heb ook vaak gedacht dat het beter is om hem weg te doen, maar dat vind ik ook zo rigoreus....
Hopelijk rijden we binnenkort weer de sterren van de hemel (oh,nee, a.s. vrijdag eerst nog voor controle en scan naar de DA, zenuwachtig... *LOL* Sigaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, dierenfan, Googlebot, tienus63, vilheide en 37 bezoekers