bijna schetlander vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 04:42

er was vandaag een paardenmarkt in woodstock!ik was daar heen gegaan maar kon maar een halfuurtje kijken want had daar na moest ik les bij aaross rijden maarja dat halfuurtje op die paarden markt was ik helemaal verliefd op een schetlander geworden!!ik stond hele tijd bij hem,alleen toen moest ik les gaan rijden met me zus ,me moeder bracht me weg,toen ik de auto in stapte zij ik nog tegen me vader nummer 45 he!want die schetlander was nummer 45!na een uur les rijden ging ik weer terug naar de paarden markt me vader wou hem niet kopen maar vrienden zeiden tegen hem koop hem joh leuk voor helen!maar mij vader zei nee ik doe het niet ik ga pas ponys nemen na de winter want dan is ons nieuwe huis klaar en de schuur ect nou dit vind ik dus echt stom wat haalt het uit als we hem nu hebben of na de winter Verward dus nu moet ik w8ten tot na de winter Huilen naja gelukig heb ik sady als verzorg pony Lovers

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 04:43

aaah,m wat jammer! shetties zijn juist zo leuk! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:00

aah bijna !! wat jammer maar je hebt sady gelukkig nog. en een shet is wel klein he.. die wou ik eerst ook en toen zei je ook groei je snel uit
tenminste als je lang word... kwa gewicht maakt ut meeer uit
hoe was het op aaros>?

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:39

Ohh, jammer! Maare, ik denk dat die Shet na de winter niet meer tk is.. Verdrietig Maar gelukkig heb je Sady nog als vz pony! Lachen

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:52

o wat jammer voor jou joh
maar gelukkig zijn er nog zat lieve shetjes toch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 16:33

dat schatue was heel erg leuk zo bonte en j ekon er ook nog een karretje bij kopen Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:26

aah wat leuk
maar als die niet meer te koop is koop je dan wel een grote (groter als ex) dat zei je toen je bij mij was

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 22:09

ja denk het wel goroter dan ex maar dat schetie was zo leuk!!en dan kan ik hem toch voor de lol hebben