niet instappen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:52

bij mij is er altijd ingestampt dat je zeker tien minuten in en uit moet stappen. Denk dat stil staan in een warme stal met deken op niet betekend dat je dan korter hoeft los te stappen. Als je een paar uur op stal staat te staan word je toch redelijk stijf. Maar stil staan met een dikke deken en stappen met een uitrijdeken moet toch ongeveer de zelfde warmte geven. Als ik stil zit heb ik ook een dikkere trui aan dan wanneer ik in de weer ga! Ik zou toch vast houden aan de tien minuten in stappen.


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:09

maar als jij gaat hardlopen doe je dat denk ik niet met dezelfde trui aan waar je binnen in stil zat. Als je in die trui gaat rennen krijg je het bloed heet. Je gaat dus eerst warm wandelen met een iets dunnere trui dan binnen aan (wat in vergelijking staat tot die in/uit stapdeken) en dan heb je het als snel weer behoorlijk warm. Een lichaam produceert zoveel warmte als het eenmaal in beweging is of het nou stap of draf is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Albertina71, Besje, criollo_yess, desireeee_x, GoogleAdsense, Poety en 51 bezoekers