Mijn kat was vandaag zoek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Mijn kat was vandaag zoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 18:20

Wij hadden vandaag het slaapkamer raam open staan en normaal gesproken doen we de deur altijd op slot omdat die slimme kat zelf de deur openmaakt. Maar dit keer waren we dat dus vergeten. We waren boodschappen wezen doen en toen we terug waren en ik naar boven ging stond de deur open. Er was 1 kat nog op het dakterras en een andere op de vensterbank, maar toen ze me zagen liepen ze snel weg. Ik snel het raam weer dicht gedaan. Maar Garfield was nergens te bekennen. Ik een half uur door het park gewandeld (daar wonen we aan). Maar nee hoor , genoeg katten gezien maar geen Garfield. Ik weer terug naar huis en ben op het dakterras maar een beetje gaan rondkijken en staan roepen. Toen zag ik hem opeens bij een rijtje huizen tussen de auto's zitten. Ik snel naar beneden gerend en er naar toe gegaan. Ik hem geroepen en ja hoor daar kwam meneer . Hele dikke staart. Ben blij dat hij naar zijn naam luistert OK dan! . Maar hij vond zijn avontuurtje geloof ik wel leuk want hij was toen hij weer binnen was de hele tijd aan het miauwen!

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:47

Zo ben ik ook eens een hele nacht op zoek geweest naar 1 van mijn katten (die altijd binnen slapen) tot ik de volgende morgen tot de conclusie kwam dat ie in mijn auto opgesloten zat Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:50

Wat een geluk dat je hem weer terug gevonden hebt! OK dan!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:57

Schrikken zeg! Gelukkig is 'ie weer terug.

Mijn kat heeft eens een dag en een nacht op't balkon gezeten. En we wonen heel hoog, dus we waren heeeel bezorgd. Heel de flat en de wijk afgezocht, geroepen, met etensbakjes geschud... Stond ze opeens weer miauwend voor de balkondeur 's nachts! Geen idee waar ze geweest is... Misschien de oude buurvrouw Haha! ?

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 16:11

Hij was in mijn vorige woning ook al is ontsnapt en toen zat hij in een hele hoge boom en durfde er niet meer uit . Toen moest de brandweer komen om hem eruit te halen. Dus nu schrik je iedere keer weer als hij weg is. Wat zal hij nu weer uithalen.

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 16:14

gelukkig is ie weer terug !