anky valt tegen in het echt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 20:57

ik las het berichtje over de koninklijke stallen, daarom moest ik hier weer aan denken
mijn zusje had met een prijsvraag eens gewonnen, en ze zou anky van grunsven en de koninklijke stallen bezoeken (ik weet dat het misschien onwaarschijnlijk klinkt, maar het is echt waar) ik natuurlijk mee!
en ik had anky een hand gegeven en kreeg zelfs de kans om met haar te praten! ik was bijna helemaal alleen met anky! en ik liet haar een hele mooie foto van mij springpony zien, ze bekijkt hem even, en vraagt mij hoe oud ik ben, nou net 12, 'o' zei ze, 'zou je dan niet eens op een écht paard gaan rijden'?

dat vond ik heel erg banketstaaflig dat ze dat zei! Boos!
en nog iets, ik heb een aantal foto's waar ik samen met haar opsta, ze wist dat de foto gemaakt werd, want we vroegen of ze dat wel goed vond, jawel dus, en ze keek heel mooi de andere kant op, niet toevallig maar stééds
het was absoluut NIET druk, dus daar kon het niet aan liggen

wat ik hiermee zeggen wil, anky doet op tv altijd heel aardig voor, maar in het echt valt ze ontzettend tegen!

dit neemt natuurlijk niet weg dat ze verschrikkelijk goed rijden kan...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:08

dat hoorde ik ook van een vriend van mij.Hij ging ergens heen met de club en zij was er ook,en hij zei zo van:"Ze is echt niet aardig,ze wou met niemand praten.Ook geen handtekening uitdelen"

dacht ik ook zoiets van "flauw hoor...."

En dat ze dat dan zegt over jou pony Boos!
Had ze echt niet tegen mij moeten zeggen over mijn paard.Tis niet het mooiste paard ooit,geef ik toe.Dikke tuiger enzo maar ik ben dol op hem en als zij zoiets over mijn paard had gezegt,ze had echt een dreun gekregen!!!En niet zo'n zachte ook....Daar kan ik me echt boos om maken,mensen met eigendunk die dan sommige dingen te min vinden,tsss....

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 21:10

mijn pony is echt heel mooi! een super spring schimmeltje, d-pony, super dus voor een meisje van 12, 12-jarigen hebben nix te zoeken bij de paarden!
en ik vind het wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die anky's karakter niet waardeert...

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:16

Nou meot je je eens indenken dat je zoals Anky bent, zo bekend, zoveel aandacht van media enz., ik vind het wel logisch. Ohkee, niet echt aardig van d'r natuurlijk, maar ik kan het van haar kant ook wel begrijpen...

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 21:16

er was aboluut geen media, en geen drukte, nix niet
en op tv kan ze ook aardig doen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:25

Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze altijd maar aardig moet doen tegen iedereen, da's wel mogelijk misschien maar heel moeilijk.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:25

Ik heb een paar jaar geleden nog met anky gepraat... Nou ja gepraat... Het ging zo:

m'n pa en ik liepen op Champion Arnhem naar de dressuurring. Langs het losrijterein naar de tribunes.

In één keer horen we toch een viswijvenstem! : "Aan de Kánt!!!", nou dat was anky dus.

Ze ging net de ring in, en wij liepen lekker in de weg. M'n pa en ik hebben in een scheur van het lachen gelegen, maar; ze heeft met ons gepraat...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:43

denk eens in dat jij anky was. DAt je altijd vriendelijk en aardig tegen iedereen moet doen (dat wil ze niet eens) en dat je dan ook tegen iemand die je NIET mag ook aardig moet doen? (dat doet ze niet heb ik wel eens ergens gelezen) Dan zou je tcoh helemaal gek worden?

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 21:56

een meisje van 12 heeft nog nix bij de paarden te zoeken, wel??
en dan die opmerking, zou je niet eens op een écht paard gaan rijden?
dat vond ik gewoon hartstikke banketstaaflig!
en ja, als ze haar fans wil houden met ze er aardig voor zijn, ook als er geen camera's in de buurt zijn!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:01

misschien had ze haar dag neit? Verward

Ben het wel met je eens dat als je 12 bent dat je dan niet zo heel gauw bij de paarden moet gaan rijden.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:02

Tsja Steef...ik zou het een beetje kunnen snappen...maar dan moet ze ook niet meewerken aan zo'n prijsvraag waarin iemand een ontmoeting met haar kan winnen vind ik!!! Erg banketstaaflig, laat haar dan lekker thuis blijven en haar mond dicht houden... Schijnheilig

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:41

Ik heb gelukkig betere verhalen over Anky te vertellen,die keer dat ze net uit LA kwam WB finale Kür .Hordes mensen om haar heen overal handtekeningen zetten ,kaarten van Bonfire weggeven tot ze op waren maar de mensen bleven maar aandringen.Toen zei ze geef me het adres maar dan stuur ik je een kaart!Dus allerlei vodjes papier verdwenen in haar rijbroek ,een nog geen week later ,ja hoor een originele met haar handschrift beschreven kaart!

Die keer op Goede Vrijdag ,Tineke zou aan de provinciale kampioenen een clinic geven maar zat in de file ,Anky was er ruim op tijd en was niet te beroerd om de clinic te doen,doet ze normaal nooit.
Na afloop foto,s ,handtekeningen het kon allemaal.Terwijl ik dat aanzag dacht ik ,wat een geduld en wat een professionaliteit.

Ik denk dat je haar op het verkeerde moment bent tegengekomen Verward

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:46

Je weet ook niet de achtergrond eigenlijk... Misschien had ze net die dag een rotdag, paard dat kreupel is/niet helemaal gezond is.
Of dat ze zich niet helemaal lekker voelt. Ze lijkt me namelijk een hartstikke aardige vrouw, maarja, ik zie haar dan ook alleen maar op tv.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:15

Tsja het nadeel is van dat je bekend bent, je eerder wordt bekritiseerd dan als je een 'doorsnee' Nederlander bent. Mensen verwachten vaak te veel van hun 'helden', ze zijn zo goed en zo aardig...En sommige zoals jij komen er dan achter dat het ook maar een mens is, met een leuke kant en minder leuke kant.
Maar ik begrijp je heel goed en ik vond haar opmerking ook niet bepaald tactvol. Als zij aan zoiets wil meewerken moet ze er zich voor inzetten. Dus ik zal ook zeker niet voor anky opkomen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:37

Ik heb Anky nog niet life meegamaakt maar al wel enkele mailtjes van haar ontvangen. Ze komt mij heel vriendelijk over.

Misschien het verkeerde moment

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 04:06

Iedereen heeft wel eens een mindere dag af maakt wel eens een minder taktische opmerking. Als je bekend bent wordt je volgens mij wel sneller veroordeelt. Je moet gewoon heel erg opetten wat je zegt en doet want een misstapje wordt al snel tegen je gebruikt. Het is natuurlijk stinkmodder wanneer Anky tegen je brult dat je uit de weg moet, maar als je bijna een proef in moet dan kun je door de concentratie en zenuwen wel eens wat minder aardig overkomen. Tenminste als je op de inrijtereien van dressuurwedstrijden rondtloopt dan die je allemaal van die ruiters waarvan je denkt jesus wat een arogante snobben zeg. Maar dat blijkt dan pure concentratie en zenuwen te zijn want na afloop van de proef zijn ze allemaal even aardig Lachen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 08:27

ik was afgelopen keer op het CHIO vrijwilligster: ik moest ruiters en grooms van het hotel naar het terrein brengen en andersom..
IK heb anky ook een aantal keer in de auto gehad...faar was ze heel aardig, heb zitten praten over mijn paarden etc....had nog een foto van lethal en prakkie bij me, ze vond het twee hele toffe paarden...Ze was heel tof, terwijl er daar dus ook geen camera's bij waren (in mijn auto dus). Dus misschien was ze net met het verkeerde been uit bed gestapt..neemt niet weg dat zo'n opmerking banketstaaflig overkomt..

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 08:28

Maar... mag ik eens iets vragen? Heb je dan ook een paar van haar paarden van dichtbij mogen zien? Welke?

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 09:45

Ze is in het echt wel heel aardig hoor. Ik heb een paar keer bij haar thuis gelest en Anne (bij ons van de hengstenhouderij) lest er ook met Lucky Times. Dan is ze altijd even vriendelijk en aardig. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat als je de ring in moet dat ze gespannen en geconcentreerd is, dan vinden de meeste mensen mij ook een bitch. (Nou ja, soms ook zonder dat ik de ring in moet hoor Haha! ). Tja, iedereen heeft zijn dag weleens niet he.
En over die bekende paarden: Bonfire loop je zo voorbij in de stallen, dan zie je een kolletje en een groot hoofd en dan denk je: he, is dat niet Bonfire en dan kijk je goed en dan is het hem maar het stelt zo in de stal niets voor hoor. En de rest staat er ook natuurlijk, krack c (ga ik in het dekseizoen altijd mee naar Anky om sperma van Krack te vangen) en Junior etc.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 10:38

wat dom dat ze dat zegt zeg
in je profiel staat een zwart paard en dat je 15 bent en hier zeg je dat het een schimmel is en dat je 12 bent.....
klopt iets niet Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 11:11

Tijdens de clinic in Vught stond ze beneden (was Tineke bezig) en praatte ze met mensen en gaf handtekeningen.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 11:58

Dat ze haar dagje niet had vind ik geen excuus! Koe

Dan hoef ze nog geen rotopmerking te maken tegen mensen die belangstelling tonen. Boos!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 12:24

he hallo
nou ik mag anky ook niet echt
ik heb haar een keer op jumping die knol helemaal in elkaar zien slaan
en ook een keer kreeg ze een paard niet in de wagen mensen hebben haar geholpen want de groom enz waren weg en wat denk je ze bedankte ze niet eens
nou ja hoe bedoel je arrogant
groetjes

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 14:10

Ik heb haar nog niet ontmoet, maar ik vind dat je wel erg snel oordeeld.
Enne, ik rijd al vanaf m'n achtste op grote paarden...

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 16:07

yentl

TOEN was ik nog 12, nu inmiddels 15, nu heb ik een vosje, en toen een schimmeltje
dit is haar[img]../upload/1526/foto_4.jpg[/img]

geloof je me nu wel?