Heike!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:59

Hoi,

Ik ben dus een tijdje uit de runing geweest. En ook niet bij Barley geweest. het gaat nu al veel beter maar kan nog niet veel doen. Ik ben nog erg duizelig en vlug buitenadem dus ik forceer niets en laat haar alleen op de wei.

hoewel vandaag nog met haar gewandeld. dat ging erg goed. Helemaal over het pad langs het kanaal naar de weg. Daar kwam natuurlijk een tractor en een auto(er komen drie wegen bij elkaar) dat was even te veel. toen ging mijn moeder nog panieken en daardoor schrok ze een beetje. Maar ze bleef gewoon bij mij staan draaide alleen om, om alles maar heel goed te bekijken.

Wel lief dat jullie de verslagen missen. Ik vind het echt tof dat er mensen zijn die nog aan me denken.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 21:06

Dank je wel. Ik ben 'gewoon' anderhalve week erg ziek geweest en op bed gelegen. Het is nog niet helemaal over. Ik ben nog erg duizelig. Mar ik doe het rustig aan en dan komt het wel goed. Er wordt goed voor me gezorgd.

Maar veel met Barley kan ik nog niet doen. iedere dag er even naar toe om te knuffelen en te poetsen en dan weer naar huis. beetje saai dat wel. Kan niet eens echt bijbokken omdat nog wat duizelig ben.
Och ja alles komt goed. ik ben superblij met Barley en barley is blij omdat ze nu niet veel hoeft te doen haha en ze hoefde al niet zoveel.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jihama en 36 bezoekers