anky valt tegen in het echt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 20:57

ik las het berichtje over de koninklijke stallen, daarom moest ik hier weer aan denken
mijn zusje had met een prijsvraag eens gewonnen, en ze zou anky van grunsven en de koninklijke stallen bezoeken (ik weet dat het misschien onwaarschijnlijk klinkt, maar het is echt waar) ik natuurlijk mee!
en ik had anky een hand gegeven en kreeg zelfs de kans om met haar te praten! ik was bijna helemaal alleen met anky! en ik liet haar een hele mooie foto van mij springpony zien, ze bekijkt hem even, en vraagt mij hoe oud ik ben, nou net 12, 'o' zei ze, 'zou je dan niet eens op een écht paard gaan rijden'?

dat vond ik heel erg banketstaaflig dat ze dat zei! Boos!
en nog iets, ik heb een aantal foto's waar ik samen met haar opsta, ze wist dat de foto gemaakt werd, want we vroegen of ze dat wel goed vond, jawel dus, en ze keek heel mooi de andere kant op, niet toevallig maar stééds
het was absoluut NIET druk, dus daar kon het niet aan liggen

wat ik hiermee zeggen wil, anky doet op tv altijd heel aardig voor, maar in het echt valt ze ontzettend tegen!

dit neemt natuurlijk niet weg dat ze verschrikkelijk goed rijden kan...



CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 21:10

mijn pony is echt heel mooi! een super spring schimmeltje, d-pony, super dus voor een meisje van 12, 12-jarigen hebben nix te zoeken bij de paarden!
en ik vind het wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die anky's karakter niet waardeert...

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 21:16

er was aboluut geen media, en geen drukte, nix niet
en op tv kan ze ook aardig doen!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 21:56

een meisje van 12 heeft nog nix bij de paarden te zoeken, wel??
en dan die opmerking, zou je niet eens op een écht paard gaan rijden?
dat vond ik gewoon hartstikke banketstaaflig!
en ja, als ze haar fans wil houden met ze er aardig voor zijn, ook als er geen camera's in de buurt zijn!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-01 16:07

yentl

TOEN was ik nog 12, nu inmiddels 15, nu heb ik een vosje, en toen een schimmeltje
dit is haar[img]../upload/1526/foto_4.jpg[/img]

geloof je me nu wel?

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-01 08:41

ik bedoel dus gewoon dat ik het een rotopmerking vond, en hiermee wilde ik zeggen dat ze op tv veel aardiger doet als tegen mensen die net even wat minder belangrijk zijn.
en dat ze haar dag niet had, ontmoet dan geen kinderen

k ben blij dat jullie me schimmeltje leuk vinden!
mijn zusje rijdt nu op haar, gister haar eertste springwedstrijd, ze was 1ste en derde
dus ging super!
oke, ff offtopic, sorry


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, corinec, DDD3, DotBot, Fleuribelle, Karintich, Symke, zippora en 155 bezoekers