Dodelijk ongeval Enkhuizen-Lelystad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Dodelijk ongeval Enkhuizen-Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 08:46

Ik ga altijd 's morgens mijn paardjes voeren, aangezien Tinka nog steeds medicijnen moet en ik het helemaal niet erg vind om 's morgens even mijn paardjes een knuffel te geven.
Normaal ga ik dan over de provinciale weg, maar helaas die was afgesloten (als ik even had nagedacht had ik dat wel geweten, maar het is vroeg) dus ik maar door de polder.
Kom ik op stal aan is het een groot concert van sirene's en zwaailichten politie, brandweer, ambulance alles kwam voorbij, en niet 1 nee een stuk of 3..
Mooi even staan kijken, Sharif stond ook buiten en die wist niet wat ie zag, oortjes erop en mooi kijken..
Naja verder niet zoveel aandacht aan besteedt, verder gevoerd en later nog even kort met de stalhouder erover gehad.
Ik zou dus naar huis, ik bedacht me dat ik beter niet over mijn "normale" weg kon gaan (die was dicht ) dus ik de andere kant langs, richting de dijk Enkhuizen-Lelystad, maar helaas daar stond het dus helemaal vast.
Er kwam al een politiemeneertje vragen waar ik heen moest, hij adviseerde me om een hele andere weg te nemen (aangezien al die mensjes voor mij naar Lelystad moesten blijkbaar) i.v.m. een dodelijk ongeval Scheve mond

Aangezien ik voor deze school ook in Lelystad op school heb gezeten ben ik maar even langs het station gereden om alle kindjes die daar nu heen moeten blij te maken. Ik heb zelf een aantal keer daar in de kou staan blauwbekken en dan ben je blij als er even gemeld wordt dat er geen bus rijdt (dat doen ze namelijk niet, dat melden).

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 09:00

hoho ik heb ze niet meegenomen!
Toevallig ken ik er nog een aantal van de tijd dat ik daar nog op school zat en ik ben even langs de bushalte gereden om te zeggen dat er geen bus kwam, vervolgens zijn die kindjes weer naar huis gefietst.
Ikheb geen idee wat er is gebeurd

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 09:13

waarschijnlijk is het bij de "dode-bocht" gebeurd, daar zijn al heel wat mensen om het leven gekomen, helaas.
Maar ik heb nog steeds geen idee wat er is gebeurd...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 10:44

Vanes, je komt toch niet uit Lelystad??

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 12:02

het politiebericht:


Dode bij verkeersongeval
Lelystad - Een 50-jarige automobilist uit Emmeloord is donderdagmorgen om het leven gekomen bij een frontale botsing op de Markerwaarddijk. Zijn tegenligger raakte zwaar gewond.


Het slachtoffer reed in de richting van Enkhuizen. Een 19-jarige automobilist uit Waarland kwam hem tegemoet. Volgens getuigen ging de automobilist uit Waarland zonder enige aanleiding naar de linker weghelft, waar hij frontaal op de auto van de Emmeloorder botste. De man uit Emmeloord overleed ter plaatse. De man uit Waarland is met ernstig letsel overgebracht naar het Zuiderzeeziekenhuis in Lelystad.

De dijk tussen Lelystad en Enkhuizen is ruim een uur afgesloten geweest.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 13:23

overigens is de dijk nu weer open.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 10:04

sparky5 schreef:
hoi hoi,
ja me moeder kwam ermee thuis zetten ja die werkt in het ziekenhuis in lelystad en die jongen van 19 die was net binnengebracht, hij had overal wel wat geloof ik verbrijzelde voet, kapotte kaar, inwendige bloedingen in de buik eigenlijk van alles zeg maar , maar goed de vraag is overleeft ie het ?
en hij heeft eigenlijk schuld aan het ongeluk het hoe en wat is niet duidelijk maar hij reed op de verkeerde weghelft waar je niet in mag halen en frontaal tegen die man van 50 dus, die is overleden,
verder weet ik er niet veel van wel dat de dijk weer open is ,
maar mag ik vragen waar jij woont ?
want ik zie er wel wat staan maar wat heb jij je paardjes dan ver? waar heb je die staan dan ?
Groetjes joyce en sparky


Ik woon in Enkhuizen.
Maar die man die in het ziekenhuis kwam bij jullie had er GEEN schuld aan volgens mij.
De andere man is zonder enige aanleiding (dus ook geen inhaalmanouvre) op de verkeerde weghelft terecht gekomen en frontaal tegen de ander aangereden. Degene die op de verkeerde weghelft reedt was op slag dood.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, LuckySeven en 121 bezoekers