Siamese tweeling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukiepoek

Berichten: 16
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Maurik

Siamese tweeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:50

Ik heb 2 paardjes, een ruin en een merrie. Paar daagjes geleden ging ik buiten rijden met de merrie, Floor. De ruin, Pan, bleef in de wei. Ik was best lang weg en toen ik terug was stond Pan helemaal bezweet en moe aan het hek te hinniken. Dat deed hij dus al 1,5 uur!! Pan kan echt niet zonder Floor. En het eerste wat ze deed toen ze de wei in kwam, is heel gemeen haar kont naar hem toe draaien en de oren in de nek! Verward banketstaaf he Ik hoop maar dat ik ooit nog normaal kan buitenrijden zonder een overstuur paard...

Miessie

Berichten: 45
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:22

moet je vaker oefenen. Je zal ze vaker kort uit elkaar moeten houden. En dan kun je het opbouwen, waardoor ze straks misschien beter zonder elkaar kunnen.

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:06

ocharme!!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 02:13

Ik zal ze (als ik jou was) maar 2x per week samen buitenzetten. Mijn paarden komen ook niet zoveel bij elkaar, heb geen zin dat ik niets met 1 paard alleen kan doen. Mooi vb: op mijn oude stal staat een meisje met 2 paarden. 1 paard had koliek, moeten ze samen naar de faculteit (lees: samen in 1 box)... Bere-zielig vind ik dat! Het ergste is dat ze het zieke paard morgen gaat laten inslapen. We hebben met z'n allen gezegd dat die ander het ook niet lang meer maakt in z'n uppie... Just a warning...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 02:40

Mijn Dikke en het paard van mijn vriendin, Helania, zijn ook elkaars grote liefde Lovers ! Als een van ons zonder de ander gaat buiten rijden, jammert het achter gebleven paard ook wel, maar nooit zó erg dat ze er van over de zeik gaan Knipoog !
Ook wij dachten dat het een drama ging worden, als er door omstandigheden een van de paarden voor langere tijd niet aanwezig zou zijn. Begin dit jaar hebben we dit kunnen testen: toen ging Helania 2 maanden naar een trainingsstal en Dikke bleef thuis Scheve mond ! Hij heeft de eerste 3 dagen zo gejammerd, dat ´ie er schor van was *LOL* ! Daarna was het over en voorbij. Toen ze na 2 mnd. weer terug kwam, begroetten ze elkaar alsof het vreemde waren! Na 2 dagen stonden ze weer als vanouds helemaal innig samen Lovers !
Mijn vriendin en ik dachten ook altijd dat de een niet lang zou overleven als er wat met de ander gebeurd, maar dat blijkt dus reuze mee te vallen Knipoog !

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 09:45

niej zo veel bij elkaar zetten dan steeds wat langer wegblijven!