Zal dit mijn droom Friesch worden??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:29

Chantal, nogmaals *KWIJL* Haha!

Hij is heel erg gaaf, ik duim voor je OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:35

Zeg dan niks, djeezzzz.... Er zal ook eens gereageerd worden op jouw foto's Boos!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:45

Jady schreef:
En trouwens Mayo,ze vraagt toch je mening....?


Er zijn ook andere manieren om je mening te laten weten, dan botte opmerkingen te plaatsen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:09

Jady schreef:
Het is geen botte opmerking,het is mijn mening over die ene foto.
En trouwens,ik verontschuldig mezelf er toch ook zelfs nog bij?!
Ik heb het specifiek over die foto 3 waar hij er zo opstaat,je doet nu net of dat ik al die foto's zwaar af aan het kraken ben enzo....


Dus jij vindt het geen botte opmerking als iemand zegt dat je beestje eruit ziet als een tekkel Verward

Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je de foto niet mooi genomen vondt en daardoor een vertekend beeld had van het paard op die foto, dezelfde boodschap alleen wat diplomatieker gebracht.

Maar laat maar lekker, ik lig er verder niet wakker van, ik vindt het alleen niet leuk voor de topic starter. Als jij het was geweest had je de opmerking hoogstwaarschijnlijk ook niet kunnen waarderen.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonny95, Change3x, Charlie_, Elegance_, Emmaa_92, Padoertje, paljaslaura, Renkle, Rubio, Spaansepony en 47 bezoekers